به گزارش پارس به نقل از مهر، حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: با توجه به اهمیت مدیریت اجرایی کشور، براساس یک برنامه مدون در چارچوب برنامه پنج ساله توسعه و سند چشم انداز اتاق برنامه ای متشکل از ۱۴ کارگروه تخصصی در حوزه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، صنعت، بین الملل، کسب و کار، بهداشت و درمان، حقوقی و قضایی، علم و آموزش، محیط زیست، اجتماعی، انرژی، نیرو و راه و مسکن تشکیل شده است.

وی در توضیح چگونگی عملکرد این کارگروه ها نیز گفت: مدیریت هریک از کارگروه ها با چهره های شاخص هئیت علمی و مدیران اجرایی با سابقه شناخته شده کشور است. هر یک از این کارگروه ها با برگزاری جلسات مدون و هفتگی تنظیم برنامه های دولت احتمالی یازدهم را بر عهده دارند.

ابوترابی در تشریح اهداف برنامه این کارگروه ها گفت: با توجه به اینکه یک دوره سه ساله از برنامه پنج ساله توسعه باقی مانده است حرکت دولت یازدهم حتما باید در چارچوب برنامه پنج ساله توسعه باشد و تاکید اینجانب به مدیران این کارگروه ها این بوده که برنامه اجرایی با تکیه بر سند چشم انداز و برنامه پنج ساله توسعه باشد.

نایب رئیس اول مجلس در پایان تاکید کرد: این برنامه نهایی شده است و به زودی به صورت مکتوب در اختیار ملت شریف ایران قرار خواهد گرفت.