به گزارش پارس به نقل از مهر، امام جمعه زنجان ظهر امروز با حضور مردم ولایتمدار، امام جمعه مشهد و زنجان و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حرم رضوی به خاک سپرده شد.

امام جمعه زنجان و مقام عالی مرجعیت ظهر پنچشنبه با حضور مردم ولایتمدار، امام جمعه مشهد و زنجان و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حرم رضوی به خاک سپرده شد.

مراسم بزرگداشت آیت الله حسینی زنجانی عصر پنچشنبه از ساعت ۵ الی ۷ در رواق امام خمینی حرم رضوی برگزار می شود.

جمعه صبح نیز مراسم بزرگداشت این عالم ربانی از ساعت ۹ الی ۱۱ در مجتمع مهدیه واقع در خیابان امام رضا (ع) از سوی استاندار و جمعه بعدازظهر از ساعت ۵ الی ۷ در مجتمع مهدیه از سوی امام جمعه مشهد برگزار می شود.

مرجع عالی قدر حضرت آیت الله العظمی حاج سید محمدعزالدین حسینی موسوی مجتهد زنجانی در سال ۱۳۰۰ه. ش در خاندان علم و فقاهت، خاندان امام جمعه زنجان، در شهر زنجان دیده به جهان گشود و امروز آثار و تالیفاتی نظیر رساله جامع الاحکام، رساله توضیح المسائل، منتخب رساله توضیح المسائل، مناسک حج و عمره مفرده، شرح خطبه حضرت زهرا (سلام الله علیها) ، حکمت فاطمی، تلخیص، تفسیر سوره مبارکه حمد، راه رستگاری، جستاری در باب اسلام و ایمان، مطارحات حول معیار الشرک فی القرآن و معیار شرک در قرآن از او به یادگار مانده است.