به گزارش پارس به نقل از  فارس، احمد بخشایش در جمع نخبگان، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان گفت: هاشمی ظرف ۸ سال دوران مسئولیت خود هیچگاه نتوانست در یک جامعه بسته ای که خود ایجاد کرده بود، خدمت کند و یقیناً این تجربه را مردم ایران دوباره تکرار نمی کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که امروز تمام فتنه گران سال ۸۸ و اصلاح طلبان در زیر چتر هاشمی برای رسیدن به قدرت تلاش می کنند افزود: این ها صرفاً قصد منحرف کردن اذهان از سابقه کاندیدای مورد نظر خود و احیای قدرت خود را دارند.

به گفته وی اگر هاشمی در این انتخابات رای بیاورد ارتباط با آمریکا را آزاد و بازی های سیاسی را با کشورهای دیگر برقرار و علاوه بر آن اقتصاد ایران بر مبنای لیبرالیستی و سرمایه گذاری بنیان می کند.

بخشایش اردستانی در عین حال با اشاره به اینکه باید در انتخابات اخلاق انتخاباتی رعایت شود، تصریح کرد: با این همه ما به کاندیداهایی که شورای نگهبان صلاحیت آن ها را تایید کنند، احترام می گذاریم.

وی در ادامه با بیان اینکه روح قانون اساسی نیازمند گردش نخبگان است، تاکید کرد: امروزه جهان به سمت و سوی جوان گرایی پیش رفته است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی یکی از برکات انتخابات مردم سالاری دینی ایران را عجین بودن سیاست همراه با دیانت دانست و گفت: این مهم در جمهوری اسلامی به عینه به چشم می خورد.

وی با این حال یاد آور شد: متأسفانه انتخابات ایران تاکنون رفراندومی بوده است که توده ای ها آن را طراحی کرده اند و می بایستی این طرح تغییر یابد.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی افزود: به طور حتم هرچه شعور سیاسی مردم ایران در انتخابات بالا رود نتیجه بهتری از انتخابات و گزینش فرد اصلح رقم خواهد خورد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برای تحقق بخشیدن منویات رهبری برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تمام مسئولان و دانشگاهیان این بستر را فراهم کرده و همه در این زمینه مسئول هستند.

وی همچنین به مسئولان و مجریان انتخابات توصیه کرد که تمام تلاش خود را برای اجرای قانون به کار ببندند.

بخشایش اردستانی تاکید کرد: نباید فعالیت مجریان انتخابات پیش رو به سمت و سوی گرایش های سیاسی و جنایی نامزد خاصی باشند و باید فارغ از این جهت گیری ها به رسالت خود در برگزاری سالم انتخابات بپردازد.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی، اساس انتخابات را حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای خواند و گفت: باید با شور و نشاط در پایه صندوق های رای حاضر شویم تا بار دیگر اتحاد و وحدت و یکپارچگی خود را به نمایش بگذاریم.