سرلشکر باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح ایران در سفر به سوریه، به شهر حلب رفت و از جبهه های جنگ در این منطقه بازدید کرد.: "رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جمع رزمندگان جبهه مقاومت و مدافعان حرم با اشاره به دست‌یابی به موفقیت‌های چشم‌گیر جبهه مقاومت و رزمندگان مدافع حرم علیه گروهک‌های تروریستی، تاکید کرد: پایان عمر گروهک‌های تروریستی فرا رسیده است".

ایسنا اضافه کرد:" سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه سفر خود به سوریه، در مناطق عملیاتی استان‌های حلب و دیگر مناطق عملیاتی این کشور حضور یافت".

حضور سرلشکر باقری در حلب سوریه (+عکس)

وی در جمع رزمندگان جبهه مقاومت و مدافعان حرم اظهار کرد: به لطف خدا شاهد موفقیت‌های چشم‌گیر جبهه مقاومت و رزمندگان مدافع حرم علیه گروهک‌های تروریستی هستیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه پایان عمر این گروهک‌های تکفیری فرا رسیده است، ابراز امیدواری کرد که روند پیشروی‌ها ‌و پیروزی‌های جبهه مقاومت با شجاعت و رشادت دلاورمردان مدافع حرم ادامه یابد.

سرلشکر باقری همچنین رمز موفقیت‌ها و پیروزی‌های پی در پی و درخشان علیه دشمنان و گروهک‌های تروریستی را وحدت و انسجام رزمندگان جبهه مقاومت و مدافعین حرم و نیز ایمان و اعتقاد به نصرت الهی و سلحشوری و اعتماد به نفس آنها که رزمندگان جمهوری اسلامی ایران آنها را در 8 سال دفاع مقدس تجربه کرده‌اند، عنوان کرد.

وی در پایان هماهنگی میان رزمندگان و ارتش و مردم سوریه تا کنون را مولفه‌ای مثال زدنی و رمز پیروزی دانست و بر ادامه این روند برای مدت‌های طولانی تاکید کرد.

حضور سرلشکر باقری در حلب سوریه (+عکس)