به گزارش پارس به نقل از بهار، مهرداد بذرپاش که در دولت احمدی نژاد چندین پست مهم از جمله مدیرعاملی سایپا را بدون کمترین تجربه در این صنعت عهده دار شده بود، با تأکید بر اینکه ذائقه اصلاح طلبی میان توده ها! به هیچ وجه این رفتار برخی چهره های اصلاح طلب و رسانه های آنها را نمی پذیرد؛ مدعی شد: بدنه اصلاحات این روزها دلیلی نمی بیند از آقای هاشمی حمایت کند و رفتار برخی سران و رسانه های اصلاحات باعث سرخوردگی بدنه آنها می شود، اما توضیح نداد وی در عرض ۴۸ ساعت که از کاندیاتوری آقای هاشمی می گذرد، با کدام بدنه اصلاح طلب جامعه در ارتباط است که متوجه سرخوردگی اشان شده است!

مدیر مسئول سابق روزنامه وطن امروز که بدترین اهانت ها را در طول چند سال اخیر نسیت به سران، فعالان و شخصیت های اصلاح طلب روا داشته و حتی در اغلب اوقات تیترهای اول روزنامه را به شنیع ترین عکس ها و مطالب سخیف علیه آنان و همچنین شخص آقای هاشمی و فرزندان و خانواده اش اختصاص داده، حالا می گوید: آقای هاشمی حدوداً ۸۰ساله است و در عرف مردم یک فرد کهنسال با توان جسمی پایین تعریف می شود. چرا اصلاحات با التماس زیر دست و پای آقای هاشمی را گرفته و او را به صحنه انتخابات آورده است؟ واقعاً این رفتار اصلاح طلبان، حاصل یک تصمیم درون جناحی است؟

وی که هم اکنون نماینده مجلس است در ادامه مصاحبه با سایت تسنیم، مجددا سعی کرد نگرانی و ناراحتی خود از تصمیم شوک آور هاشمی و اصلاح طلبان برای ورود ایشان به صحنه انتخابات را به مسائلی چون سن او گره بزند و افزود: آقای هاشمی توان جسمی بسیار پایینی دارند! قاعدتاً با این کهولت نمی توان انتظار داشت تدابیر ویژه و درست برای مدیریت کشور صورت گیرد. ضمن اینکه چالاکی و توان اجرایی مورد نیاز برای رئیس دستگاه اجرایی کشور را نیز ندارند. بنابراین باید به اطراف آقای هاشمی نگاه کرد و اینکه چه کسانی قرار است تصمیم گیر و اثرگزار باشند. در اطراف آقای هاشمی فائزه و مهدی را می بینیم. به نظر می رسد سرمایه اصلاحات قرار است از سوی فائزه و مهدی هاشمی مورد استفاده قرار گیرد.

این نماینده مجلس سپس از عقلای اصلاح طلب هم سخن گفت! و تصریح کرد: برخی عقلای اصلاحات نسبت به حمایت حداکثری از هاشمی رفسنجانی تردید دارند. آنها می دانند تقدیم همه سرمایه و ظرفیت اصلاحات به آقای هاشمی، یک باخت و اشتباه استراتژیک است.

این در حالیست که رهبر اصلاح طلبان (خاتمی) و همه احزاب و تشکل های اسم و رسم دار اصلاحات (شورای هماهنگی اصلاحات) رسما از کاندیداتوری آقای هاشمی اعلام حمایت کرده اند و معلوم نیست منظور این فعال تندروی ضد اصلاحات، از « عقلای اصلاحات» چه کسانی است خصوصا اینکه تاکنون حتی یک فعال اصلاح طلب علیه کاندیداتوری هاشمی موضع منفی نگرفته است!

مهرداد بذرپاش سپس بابت « گردش چرخه مدیریت» ابراز نگرانی کرده و در حالیکه ۸ سال است بهترین و باتجربه ترین مدیران مملکت توسط دولت محبوب ایشان خانه نشین شده یا از کشور مهاجرت کرده اند گفته است: متأسفانه آقای هاشمی نیز به چرخه مدیریت هیچ گاه اعتقاد نداشته است! ! عوارض این رفتار آقای هاشمی که فکر می کند پس از ۳۴ سال همچنان تنها او می تواند مدیریت اجرایی کشور را به دست بگیرد؛ هم توهین به نخبگان! است و هم بی اعتنایی به مردم!
که البته منظور وی در باره نخبگان؛ هزاران نخبه خانه نشین و مهاجرت کرده از کشور طی ۸ ساله اخیر و به برکت روی کار آمدن ایشان و دوستان و رفقایشان نبوده است!