به گزارش پارس به نقل از ایسنا، کامرانی پدر یکی از کشته شدگان حادثه کهریزک با بیان این که « دادگاه حداقل دو جلسه دیگر برای رسیدگی به این پرونده برگزار خواهد کرد» گفت: از آمدن شهود به دادگاه اطلاعی ندارم و تا الان هم اطلاعی نداشتم؛ زیرا حضور شهود غیرمنتظره بوده و رییس دادگاه هر کسی را که صلاح دانسته، احضار کرده است.

وی گفت: ما بازداشتی های کهریزک را به عنوان شهود معرفی کردیم که دادگاه خود آن ها را احضار کرد و آن ها نیز شهادت دادند.

کامرانی با بیان این که « هنوز لایحه آخرین دفاع خود را به دادگاه ارایه نکرده است» گفت: من و همسرم صبر کردیم که اگر موضوع جدیدی بود در لایحه بیاوریم و آن را در جلسه بعد ارایه خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، علی جوادی فر پدر امیر جوادی فر از کشته شدگادن حادثه کهریزک نیز در جمع خبرنگاران، گفت: جلسه امروز جلسه خوبی بود و فکر می کنم دادگاه دو جلسه دیگر برگزار کند.

وی درباره دلیل عدم حضور مرتضوی و حیدری فر در جمع خبرنگاران گفت: این موضوع را از خودشان سوال کنید.

جوادی فر در پاسخ به این سوال که آیا معاون وقت بازرسی فاتب درباره موضوع بازداشت های کهریزک شهادت دادند، گفت: بله.

وی درباره انتشار عکس هایی توسط حیدری فر درباره کشته شدگان عکس ها به دادگاه نیز افزود: ظاهرا می گویند به دادگاه عکس ارایه کرده اند ولی من ندیده ام. در دادگاه هم راجع به این موضوع بحثی نشده است.

خبرنگاری به انتشار مطالبی در رسانه ها و نسبت دادن مواردی به جوادی فر اشاره کرد که وی در این باره گفت: از طریق وکلیم این موضوع را پیگیری کرده ام.

همچنین در پایان این جلسه اصلانی وکیل مدافع" ع. ز" یکی از متهمان این پرونده درباره جسله امروز، گفت: در جلسه امروز شکات و وکلای آن ها صحبت کردند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا موکلش برای ارایه آخرین دفاعیات به دادگاه می آید یا خیر؟ ، گفت: اگر دادگاه بخواهد برای ارایه آخرین دفاع در دادگاه حاضر خواهد شد. شکات در دادگاه هر چه را در دل دارند را بازگو می کنند.

وی گفت: ما نیز امیدواریم که با رای عادلانه دادگاه حق به حق دار برسد.

  شهبازی وکیل مدافع علی اکبر حیدری فر نیز در جمع خرنگاران گفت: مطالب جدیدی در دادگاه مطرح شده اما کیفرخواست جدیدی صادر نشده است.

وی درباره انتشار عکس هایی توسط حیدری فر مبنی بر حضور کشته شدگان کهریزک در راهپیمایی های سال ۸۸، گفت: بحث انتشار عکس را از خود ایشان سوال کنید.

وی همچنین از موضوع تشکیل پرونده ای برای موکلش به دلیل انتشار مطالب دادگاه، گفت: اگر هم این پرونده در دادسرا تشکیل شده باشد هنوز به موکل من ابلاغ نشده است.

شهبازی در پاسخ به این سوال که آیا مصاحبه حیدری فر در رای دادگاه تاثیر خواهد گذاشت یا خیر؟ ، گفت: به گمانم اگر بخواهند به مسائل حاشیه ای توجه کنند این امر از موضوع قضاوت خارج است. این اقدام حیدری فر ربطی به پرونده حاضر ندارد و ممکن است پرونده ای جدا باشد.