به گزارش پارس ، « مصطفی حمدان» دبیر کل جنبش ناصری های لبنان در گفت وگو بافارس در بیروت با اشاره به حمله اخیر اسرائیل به خاک سوریه اظهار داشت: مقاومت درهای جهنم را به روی اسرائیل باز می کند.

وی افزود: نباید بمباران اسرائیل علیه سوریه را در راستای کنش و واکش آنی در نظر گرفت بلکه باید آن را درچارچوب درگیری موجود در سوریه با محور مقاومت از تهران تا دمشق و بیروت و سپس سرزمین فلسطین دانست.

حمدان تصریح کرد: حمله اسرائیل واکنش به دستاوردهای ارتش سوریه در نابودی یگان های سری اسرائیل و نیز تروریست ها و خرابکاران است به ویژه اینکه اسرائیل کاملا دریافته است که کفه قدرت ارتش سوریه در مقابله با آن سنگینی می کند.

سوریه برای واکنش به اسرائیل قدرت کافی دارد

وی افزود: از نظر نظامی نیز قدرت موشکی ارتش سوریه به گونه ای است که می تواند اهداف نظامی و لجستیکی و نیز حساس اسرائیل را در عمق اسرائیل هدف قرار دهد و برادران فلسطینی نیز قادر هستند در شهرهای مختلف صهیونیستی دست به عملیات شهادت طلبانه بزنند از همین رو اطمینان کامل داریم که سوریه برای واکنش به سوریه قدرت کافی دارد.

وی درباره آمادگی سوریه و لبنان برای مقابله فراگیر با اسرائیل گفت: فرماندهی نظامی اسرائیل با محاسبات دقیق و بر اساس تجارب قبلی که در خاک لبنان و در سال های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶ بدست آورده است و نیز با توجه به پیگیری های اطلاعاتی از اوضاع جاری سوریه به خوبی می داند که محور مقاومت و در راس آن حزب الله در لبنان و ارتش سوریه در صورت هرگونه رویارویی در آینده درهای جهنم به روی آن بازخواهد شد.