به گزارش پارس ، یدالله مرادی در گفت وگو با فارس اظهار داشت: آمدن آقای هاشمی قبل از اینکه برای خودش و اطرافیانش سود داشته باشد کمکی بزرگ به پالایش در برخی جریان های سیاسی خواهد کرد.

رئیس ستاد مردمی احمدی نژاد در گچساران در سال ۸۴ عنوان کرد: اکنون بوی فتنه به خوبی در فضای سیاسی استشمام می شود و می توان فهمید که فتنه گران به زعم خود تا اندازه زیادی خواسته خود را محقق شده می بینند.

مرادی تصریح کرد: شرایط زمانی فتنه ۹۲ با فتنه ۸۸ متفاوت است چراکه فتنه ۸۸ بعد از انتخابات رخ داد ولی فتنه ۹۲ پیش از انتخابات رقم خواهد خورد و رمز آشوب نیز تغییر کرده است.

وی شکست برای فتنه گران در پروژه ۹۲ را حتمی دانست و گفت: کشور در برابر ترفندها و توطئه ها واکسینه شده و امروز اگر فتنه گران با کارت های جدید وارد میدان بازی شده اند ولی دست آن ها از مدت ها پیش، رو شده است.

این فعال سیاسی، مطبوعاتی اصولگرا ادامه داد: عده ای در این میان نه برای فتنه انگیری بلکه برای رسیدن به مطامع خود ناخواسته آلت فتنه شده اند که سرنوشت خوبی برای آن ها از هم اکنون قابل تصور نیست.

مرادی در پاسخ به این سئوال که ورود هاشمی رفسنجانی به انتخابات را چگونه ارزیابی می کنید، تصریح کرد: بازماندگان کارگزاران سازندگی که تفکر لیبرالی و تکنوکراتی دارند نفع خود را در این ورود می دانند ولی به آن درجه از تحلیل درست اوضاع نرسیده اند که درک کنند حاکمیت دوباره تفکر تکنوکراتی و لیبرالی در کشور از محالات است.