به گزارش پارس به نقل از مهر، علیرضا زاکانی کاندیدای جبهه حماسه سازان انقلاب اسلامی گفت: از ثبت نام آقای جلیلی استقبال می کنم و حضور ایشان را پربرکت، امیدبخش و باعث تقویت جبهه نیروهای انقلاب می دانم و همانطور که قبلا نیز بارها اعلام کرده ام تفاوت گفتمانی مابین خود و ایشان نمی بینم و لذا تلاش می کنیم ائتلافی گفتمانی تشکیل شود تا توان نیروهای انقلاب در مقابل جریانات فتنه، انحراف و جریان آقای هاشمی تجمیع شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با ثبت نامهای جدید در صحنه خواهید ماند، اظهار داشت: با پایان ثبت نام ها و حضور افراد جدید، انگیزه ام برای تداوم حضور در صحنه و ادامه راه با تفکر انقلابی و بسیجی تقویت شده است.

زاکانی در خصوص حضور احمدی نژاد در وزارت کشور گفت: اینکه رئیس جمهور به عنوان بالاترین مسوول اجرایی در حمایت از کاندیدای مدنظر خود و به طمع تداوم قدرتش اینگونه بی پروا وارد صحنه شده و به جای کار اجرایی سنگین برای حل مشکلات اقتصادی کشور و پاسخگویی نسبت به عملکرد هشت ساله اش، شهر به شهر به تبلیغات انتخاباتی بپردازد و در مقام یک حامی انتخاباتی به وزارت کشور برود، بدعتی خطرناک و بی سابقه در نقض آشکار سوگند رئیس جمهور در پایبندی به قانون اساسی در تاریخ جمهوری اسلامی و غیرقابل توجیه است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اافه کرد:

نامزد جبهه حماسه سازان درباره دیدگاهش نسبت به آرایش صحنه گفت: سه جریان انحراف، فتنه و جریان آقای هاشمی در ۲۴ خرداد به سرنوشت مشترک و پایان کار خود خواهند رسید و مردم فاتحه آنها را در این روز خواهند خواند.

و در پایان اضافه کرد: کاندیداهای جریان فتنه و انحراف مطابق قانون صلاحیتی برای حضور در انتخابات نخواهند داشت، اما اگر آقای هاشمی فرصت آزمون دیگری بیابد، معتقدم در روز ۲۴ خرداد توسط مردم رد صلاحیتی تاریخی خواهد شد.