جبار کوچکی‌نژاد در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در اخطاری با استناد به اصول ۸۴ و ۸۸ قانون اساسی اعلام کرد: بنابر مواد ۲۱۲ و ۲۱۳ آیین‌نامه داخلی مجلس اگر نمایندگان سوالی از مسئولین اجرایی داشته باشند و آن را تحویل هیات رییسه دهند، ‌ این هیات در اسرع وقت موظف است سوال را به کمیسیون مربوطه ارجاع دهد و یک هفته زمان پیش‌بینی شده که سوال‌کنندگان و طرف سوال در کمیسیون مربوطه حاضر شوند تا اگر قانع نشدند، ظرف یک‌ماه سوال در صحن مجلس مطرح شود. 

نماینده اصولگرای رشت در مجلس همچنین گفت: هم‌اکنون ۱۳۰ نماینده سوال‌کننده از رییس‌جمهور بر سوال خود باقی هستند و شاهد هرج و مرجی در موسسات مالی هستیم و روز گذشته سپرده‌گذران معترض در اکثر شهرهای کشور تظاهرات کردند و موضوع در حال امنیتی شدن است که باعث بروز مشکلاتی خواهد شد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از به تعویق افتادن طرح سوال از رییس‌جمهوری در این ارتباط، گفت: مشخص نیست که چرا در این زمینه به قانون عمل نمی‌شود؟!

مسعود پزشکیان که برای ساعاتی ریاست جلسه علنی امروز مجلس را برعهده داشت، در پاسخ به اخطار این نماینده اصولگرای مجلس، اعلام کرد: هفته گذشته رییس کل بانک مرکزی به مجلس آمد و مقرر شد این هفته فرصتی داده شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: نمایندگان هم در این زمینه جلساتی تشکیل دادند و مجلس در حال پیگیری این موضوع است.