«مارک کورالو» سخنگوی تیم حقوقی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا می گوید وی از ملاقاتی که در تاریخ 9 ژوئن 2016 بین «دونالد ترامپ جونیور» پسر ارشدش و «ناتالیا وسلنیتسکایا» وکیل روس اتفاق افتاده، اطلاعی نداشته است.

گفتنی است روزنامه «نیویورک تایمز» دیروز یکشنبه برای اولین بار گزارشی درباره ملاقات پسر ارشد ترامپ با این وکیل روس که ظاهرا رابطه خوبی با کرملین دارد، منتشر کرد.

در این دیدار علاوه بر ترامپ جوان، «جرد کوشنر» و «پل مانافورت» که به ترتیب داماد و مدیر ستاد تبلیغاتی ترامپ هستند نیز حضور داشتند.

ترامپ جوان ضمن تایید این ملاقات که به فاصله چند روز پس از انتخاب پدرش به عنوان نامزد اصلی حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا انجام شد؛ گفت: خانم وکیل گفته بود اطلاعاتی از نحوه ارتباط روس ها با «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا دارد به این معنی که کمیته ملی دموکرات ها از روسیه کمک مالی دریافت می کند. البته، با کمی تامل مشخص شد که اظهارات وی مبهم و بی معنی است و اطلاعات قانع کننده ای ندارد. در واقع، هیچ جزئیات یا اطلاعات درخوری ارائه یا حتی پیشنهاد نشد.

به این ترتیب، وسلنیتسکایا فورا موضوع بحث را عوض کرده و به امکان از سرگیری حضانت کودکان بی سرپرست روس از سوی خانواده های آمریکایی می پردازد، امری که از سوی دولت مسکو ممنوع شده است .

به هر حال آنگونه که از کل ماجرا بر می آید، تیم ترامپ تصمیم گرفته حزب دموکرات و طرفداران هیلاری کلینتون را در همان دامی بیاندازد که خودشان پهن کرده اند .

در حالی که کلینتون شکست خود را ناشی از همدستی ترامپ با روس ها می داند؛ حالا این زمزمه شنیده می شود که احتمالا ستاد انتخابتی وی از سوی روس ها تامین مالی می شده و این خود داستان جدیدی است.