سهیلا جلودارزاده در خصوص انتخاب وزرا گفت: انتخاب وزرا از اختیارات کامل رئیس جمهور است، اما هر انسانی می تواند با مشورت، کیفیت یک فرآیند را بالا ببرد.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بنده به عنوان یک کارمند قبلی دولت و یک نماینده مجلس معتقدم آقای روحانی باید وزرای با کفایت، بااخلاق و آشنا به امور تخصصی انتخاب کند.

وی با تاکید بر لزوم جوانگرایی در کابینه آینده اظهار داشت: تجربه افرادی که تجربه یک دوره سازندگی در کشور را داشتند نیز در این روند می تواند مفید باشد.

عضو فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: خواهش می کنم رئیس جمهور تلاش کند مسئله فاخر بودن و تشریفات در دولت را تبدیل به فرهنگ جهادی کند.

عضو فراکسیون امید مجلس ادامه داد: اگر وزرا به عنوان جهاد به وظیفه خود نگاه کنند و در عمل دارای روحیه جهادی باشند، مشکلات کشور حل خواهد شد.

جلودارزاده افزود: در شرایطی قرار داریم که با دشمنانی روبرو هستیم که اگر احساس کنند ما ضعف داریم، ما را در تنگنا قرار می دهند و از سوی دیگر مردم ما در طول ۳۵ سال گذشته سختی های زیادی را تحمل کردند و اگر احساس کنند وزیری واقعا عاشقانه و خالصانه کار می کند، همکاری زیادی با دولت خواهند کرد. مردم ما مردم فهیمی هستند که دارای شعور بالای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بالایی هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکیدکرد: اگر وزرای جهادی به دور از تشریفات انتخاب شوند، اعتماد مردم به دولت افزایش می یابد و موجب می شود مردم نیز جهادی عمل کنند.

وی تاکید کرد: ساده زیستی، علاقه مندی به نظام و از خودگذشتگی باید از ویژگی های مهم وزرای آینده باشد، در کنار آن تخصص بسیار مهم است. دیگر آزمون و خطا کافی است. دانشگاه های کشور ما متخصصان زیادی تربیت کرده اند و دانشمندان ما مراکز پژوهشی دنیا را رونق بخشیده اند. باید کشور از این افراد استفاده کند.