لطف‌الله فروزنده عضو هیئت‌رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامیبا اشاره به آخرین تصمیمات برای تغییرات در ساختار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: جبهه مردمی با آسیب‌شناسی‌های صورت‌گرفته، نقاط قوت و ضعف خود را پیدا کرده و طبیعتاً برای اینکه بتواند ادامه کار را دهد سعی می‌کند با سازوکارهای جدیدتری کار را شروع کند.

وی تأکید کرد: اهداف و رویکرد جبهه همان رویه قبلی است و همان‌طور که از ابتدا اعلام کردیم گفتمان‌سازی، ترویج گفتمان و وحدت نیروهای انقلابی در سطح گسترده است که به‌طور جد آنها را دنبال می‌کنیم.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: همان‌طور که در اصول پایداری داریم، باید روش‌های خود را جدید کنیم تا بتوانیم در شرایط جدید کار را دنبال کنیم.

فروزنده با تأکید بر اینکه "از سویی به‌دنبال انسجام نیروهای انقلابی هستیم"، گفت: از سویی دیگر به‌دنبال ایجاد ظرفیت اجتماعی برای جبهه انقلاب هستیم تا بتوانیم اهداف انقلاب را دنبال کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رضا روستاآزاد دبیر کمیته اقشار جبهه مردمی از تغییرات در چارت جبهه مردمی نیروهای انقلاب در آینده‌ای نزدیک خبر داده و گفته بود: اکنون وقت این است که نقدی به خودمان انجام دهیم، باید هم نسبت به خود نقد داشته باشیم و اگر تجربیاتی غیر از تجربیات خود سراغ داریم آن را مطرح کنیم.