به گزارش پارس به نقل از شبکه ایران، ستادهای مردمی دکتر الهام اعلام کردند جهت درخواست برای کاندیداتوری حضور دکتر الهام، ساعت ۱۷ عصر امروز در مقابل منزل وی در شهرک آزادی واقع در کیلومتر ۵ جاده مخصوص تهران کرج تجمع خواهند کرد.

به گزارش شبکه ایران ستادهای مردمی دکتر الهام با تاکید بر درخواست های مکرر نخبگان، طلاب، دانشجویان خانواده شهدا و ایثارگران و توده های فهیم ملت ایران تاکید کردند: حجم درخواست های انبوه مردمی موجب آن شد تا تنها تعدادی از نمایندگان اقشار، دانشجویان و مسئولین تشکل های مردمی تصمیم بگیرند تا عصر امروز در مقابل منزل ایشان تجمع کنند.

یکی از مسئولین ستاد مردمی دکتر الهام نیز در گفت و گو با شبکه ایران خاطر نشان کرد: جریان سوم تیر تبلور پیوند توده های مردم با مسئولین ارشد نظام بود و حال تجمع امروز ما در مقابل درب منزل مردی ساده زیست، گفتمانی و عدالت طلب اثبات پیوند ناگسستنی مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی در پاسخ به این سوال که حضور دکتر الهام تا چه حد در انتخابات ریاست جمهوری جدی است گفت: آقای دکتر الهام دغدغه ایجاد گسست بین جریان های انقلابی و عدالت طلب را داشته، لیکن با توجه به قطعی شدن حضور نماینده حداکثری جریان ارتجاع و حضور کاندیداهایی که یا پازل جریان ارتجاع را پر می کنند یا در حد مقابله با جریان ارتجاع نیستند؛ حضور دکتر الهام به صورت جدی قوت یافته است.