پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- علی تقی نژاد- ظاهراً دولت محترم، شعار تولید و اشتغال امسال را اینگونه تفسیر و پیاده‌سازی کرده که باید در طی چهارسال آینده تنها حاشیه تولید کند و با مشغول‌سازی رسانه‌ها و مردم، کاهش بیکاری را بعنوان دستاورد خود به عموم ارائه نماید.

روزی با مفهوم مقبولیت و مشروعیت در حکومت بازی رسانه‌ای میکند؛ روز دیگر مفسر قرآن میشوند و میگویند خدا به پیامبرش گفت تو وکیل مردم نیستی، تو هدایت کن و امر و نهی مردم را ول کن. بعد از تلاش برای مصادره حملات موشکی سپاه، درست در شب قبل از راهپیمایی روز قدس به سپاه می‌تازد و روز بعد اعتراضات 10-15 نفر از تظاهر کنندگان را در سطحی گسترده پوشش رسانه‌ای می‌دهد و دستگاه‌های متولی را مسئول برخورد با شعاردهندگان می‌کند. بعد هم که هجمه رسانه‌ای همه جانبه به مطیعی بخاطر خواندن شعری انتقاد آمیز و اکنون هم دستگیری دو نفر از فعالان رسانه‌ای پیرو خط‌دهی کانال معلوم‌الحال آمدنیوز!

همانطور که در چهارسال گذشته هم بجای تلاش جهت رفع بیکاری و ایجاد اشتغال و رفع مشکل مسکن و پویایی اقتصادی، به دوقطبی ساختن جامعه پرداختند و هر روز توهین جدیدی را نثار منتقدان کردند و به قول یکی از سیاسیون، از لغو کنسرت جنجال به پا کردند تا افتضاح کرسنت فراموش شود.

این حاشیه‌سازی‌های پرحجم یکی دو هفته اخیر نیز بخاطر تصویب تحریم‌های جامع علیه کشورمان و اظهارات بی‌سابقه وزیر امورخارجه آمریکاست و دولتی ها برای تحت‌الشعاع قرار دادن فرجام برجامِ خسارت محض، به شبهه انداختن و دروغ های جعلی تاریخی و ایجاد حاشیه‌های تمام‌نشدنی مشغولند. و معلوم نیست آمریکایی ها دیگر چطور باید به برجام لگد بزنند تا آقایان هیئت نظارت بر برجام بگویند این، نقض صریح روح و جسم برجام است؟!

اینگونه که پیش می‌رود، گویا دولت دوازدهم نیز دولت کار و تلاش و اقدام و عمل نیست؛ دولتی است صرفا شعاری، بی توجه به محرومان، بیخیال حقوق مردم، دارای بی‌نظم ترین مدیریت اجرایی کشور و تضییع‌کننده وقت ملت و اسراف کننده بیت المال!