عبدالرضا رحمانی فضلی روز سه شنبه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: سیلی ملت آگاه و شجاع میهن اسلامی که در قالب موشک های نیروهای پرافتخار مسلح کشورمان بر گونه نحیف دشمنان آرامش و امنیت منطقه و نوکران آنها زده شد ، نشان از اقتدار و عزتی دارد که مرهون تبعیت از رهبری آگاه و دوراندیش می باشد.
وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد در دفاع از هویت انقلابی و کیان اعتقادی و امنیت داخلی خود کاملا مقتدرانه و هوشمندانه علیه هر متجاوزی اقدام قاطع خواهد کرد.
به گزارش ایرنا، نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه یکشنبه(28خرداد) با هدف مجازات عاملان جنایت تروریستی اخیر تهران، مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری داعش را در دیرالزور سوریه هدف حملات موشکی خود قرار داد.
در این حمله موشکی که از استان های کردستان و کرمانشاه انجام شد، پایگاه‌های فرماندهی، مراکز ساخت و تولید خودروهای انتحاری و مراکز تجمع تروریستها با شلیک 6 موشک زمین به زمین میانبرد سپاه پاسداران هدف قرار گرفت و منهدم شد.
تروریستهای تکفیری روز چهارشنبه 17 خرداد 96 در دو حمله تروریستی جداگانه به ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) در تهران 17 تن از هموطنان بیگناه و روزه دار را به شهادت رسانده و 56 تن را نیز مجروح کرده بودند.