سردار سرتیپ پاسدارسید مسعود جزایری در گفت ‌و گویی با اشاره به حوادث تروریستی 17 خرداد ماه در تهران که منجر به شهادت و زخمی شدن عده‌ای از هموطنانمان شد، اظهار داشت: براساس اعترافات صورت گرفته حادثه اخیر توسط داعش انجام شده است.
وی با تاکید بر انتصاب این نوع گروه‌های تروریستی به آمریکا گفت: بی تردید مدیریت، هدایت و پشتیبانی اینگونه اقدامات تروریستی از سوی عربستان و آمریکا صورت گرفته و علیه کشورهای منطقه اعمال می ‌شود.
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ادامه داد: امروز آثار مخرب تروریسم دولتی را که توسط عربستان و آمریکا و برخی کشورهای مرتجع منطقه حمایت می ‌شود در عراق، سوریه، افغانستان و یمن و سایر کشورها از جمله برخی کشورهای اروپایی مشاهده می‌ کنیم.
سردار جزایری اضافه کرد: مردم شریف ایران قدرتمند هستند و از گذشته تا به امروز با اینگونه حوادث و مقوله تروریسم آشنایی دارند، از این رو خود را با شرایط تطبیق داده و در برابر تحرکات کور دشمن، بدون تاثیرپذیری به مسیر خود در راه حق طلبی و مبارزه با تروریسم ادامه می ‌دهند.
روز چهارشنبه 17 خرداد در دو حمله تروریستی جداگانه، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم مطهرامام خمینی (ره) هدف تیراندازی مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن، 17 تن شهید و 56 نفر مجروح شدند.
اجتمام(1)**7029 **1569**تنظیم: فرهاد شرف پور**انتشار: حبیبی
برای آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej