جبار کوچکی‌نژاد رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به دستگیری متهمان پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان در فرودگاه گفت: دادستانی ارتباط خوبی با کمیته تحقیق و تفحص دارد و ما در مورد اشخاصی که حسابشان باید توقیف شده و یا خودشان فراخوانده شوند به دادستانی گزارش می‌دهیم.
 
وی ادامه داد: اخیرا نامه‌ای درباره تعداد زیادی افراد به دادستانی نوشتیم که حساب‌های آنها مسدود شود و این کار در حال اجراست.
 
نماینده مردم رشت با بیان اینکه 300 میلیارد تومان از بانک سرمایه خارج شده و در حساب‌هایی چرخیده است، بیان داشت: طی نامه‌ای از دادستانی خواسته‌ایم که این حساب‌ها هم مسدود شوند که در این رابطه برخی افراد بازداشت بودند و با قرار وثیقه بیرون آمده و متعهد شده‌اند که پول‌ها را پس دهند.
 
کوچکی‌نژاد تأکید کرد: یکی از این اشخاص به خارج از کشور رفته و دادستانی هم بحث پرونده‌های غیرقانونی در این رابطه را پیگیری می‌کند، البته یکی از متهمان این پرونده که از کشور خارج شده بود، بازگردانده شده است.
 
رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: این گونه تحرکات به صورت پیوسته پیش می‌آید اما به دلیل ارتباط خوب ما با دادستانی مشکلی برای پیگیری پرونده‌ها و همچنین جلوگیری از خروج متهمان از کشور وجود ندارد.
 
وی همچنین با اشاره به ارسال نامه درخواست این کمیته برای تمدید شش ماهه عملکرد آن به هیئت رئیسه مجلس، گفت: قرار است در  جلسه هیئت رئیسه مجلس این درخواست تمدید شش ماه کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان بررسی شود.