محمد فیضی نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در نطق میان دستور درباره حوادث تروریستی چهارشنبه تهران اظهار داشت: عملیاتی تروریستی کور و مذبوحانه در حرم مطهر امام (ره) و مجلس شورای اسلامی که خانه ملت و مظهر دموکراسی ملی است از نظر هر انسان آزاده محکوم است.
 
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین ادامه داد: شهادت افراد بیگناه در این حادثه باعث وحدت بیش از پیش ملت ایران اعم از هر قوم و قبیله‌ای می‌شود و ما تا آخرین قطره خون ایستاده‌ایم.
 
وی گفت: مردم در روز 29 اردیبهشت از پیر و جوان با حضور در پای صندوق رای عزت و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند و بر سر استکبار و تکفیری‌ها فریاد پیروزی زدند.
 
دبیر کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه عده‌ای می‌خواستند با این اعمال تروریستی حلاوت 29 اردیبهشت را در کام مردم تلخ کنند، ادامه داد: دشمنان بدانند که محاسباتشان با وجود جان بر کفانی در این سرزمین بر هم خورده است، بنده از اقدامات نیروهای امنیتی و انتظامی به خاطر اقدام به موقع تشکر می‌کنم.
 
فیضی در بخش پایانی سخنانش خطاب به رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در زمان انتخابات و زمانی که شما به استان اردبیل سفر کردید مردم استقبال کم نظیری را از شما انجام دادند و اکنون نیز خواسته همین مردم از شما این است که باعث توسعه این استان شوید.