"حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی‌مقدم" سخنگوی جامعه روحانیت مبارز پیرامون اظهارات برخی سیاسیون مبنی عدم به کار گیری از برخی افراد به دلیل همراهی نکردن رئیس‌جمهور در ایام  انتخابات و عدم استفاده از افرادی که منتقد دولت هستند، اظهار داشت: از نظر قانون حمایت وزرا در هنگام انتخابات از یک کاندیدا چه رئیس جمهور و چه غیر رئیس جمهور باشد ممنوع است و این گونه اظهارنظرها سیاسی است و به نفع و مصلحت مملکت نیست.
 
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: این انتظار که در هنگام تبلیغات انتخاباتی باید وزرا از رئیس جمهور حمایت می‌کردند غیرقانونی و نامشروع است و کسانی که در آن شرایط از رئیس‌جمهور به عنوان کاندیدای انتخاباتی حمایت کرده‌اند، پاسخگوی تخلف از قانون باشند و نباید به آنان پاداش داده شود.
 
حجت‌الاسلام و المسلیمن مصباحی‌مقدم با بیان اینکه کسی که رئیس جمهور می‌شود باید از سعه صدر برخوردار باشد، گفت: انتخابات ریاست جمهوری میدان معامله نیست که براساس معامله‌گری کاندیدا آرا را به دست آورد و بعداً براساس آن معامله‌ای که کرده به تسویه حساب بپردازد.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: رئیس جمهور منتخب همه ملت است اگر می‌خواهد موفق شود باید از همه ظرفیت‌ها برای  مدیریت کشور بهره بگیرد.
 
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز خاطر نشان کرد: کنار نهادن و عدم استفاده از کسانی که توانایی دارند، خلاف تدبیر است و به کارگیری کسانی که توانایی اداره کشور و وزارتخانه‌ها را دارند و از شایستگی لازم برخوردارند متقاضای عقل و مدیریت است.