خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین درباره دو حمله تروریستی روز گذشته در تهران گفت: تروریسم به تهران رسید. دو گروه تروریستی توانستند وارد ساختمان مجلس شورای اسلامی ایران در مرکز تهران و مرقد امام خمینی (ره) در جنوب این شهر شوند. گروه اول با لباس زنانه پس از درگیری با محافظان، توانست به طبقه های چهارم و پنجم یکی از ساختمان های پارلمان نفوذ کند. داعش با برعهده گرفتن مسئولیت این عملیات، تصاویری را از آن پخش کرد. تیراندازی متقابل بین نیروهای امنیتی ایران و چهار فرد مسلح، در نهایت باعث کشته شدن این چهار نفر شد. این در حالی است که پارلمان ایران به جلسه علنی و عادی خود ادامه می داد. 
 
در ادامه این گزارش گذشته آمده است: همزمان دو تروریست در مرقد امام خمینی(ره) به تیراندازی بی هدف پرداختند که نیروهای امنیتی با آنها مقابله کردند که در نتیجه یکی از آنها که جلیقه انفجاری به همراه داشت، منفجر شد. دومین تروریست هم در این تیراندازی کشته شد. وزارت اطلاعات ایران اعلام کرد توانست یک عملیات دیگر تروریستی را که گروه دیگری قصد داشتند در تهران اجرا کنند، ناکام گذاشت. بیشتر شهدا و زخمی های این حملات از شهروندان ایرانی هستند. 
 
خبرنگار این شبکه خاطر نشان کرد: اصرار ایران بر مقابله با تروریسم در منطقه آشکار است. خون هایی در تهران بر زمین ریخته شد، اما ایرانی ها انسجام و همبستگی بیشتری پیدا کردند. این بار حمله تروریستی رخ داد، اما تروریست ها در گذشته بارها در عملیات خود ناکام ماندند. ایران شبکه های تروریستی متعددی را شناسایی کرده است. ناظران معتقدند شمار تلفات حمله تروریست های مسلح در مقایسه با دیگر عملیات تروریستی در جهان محدود بود. از سخنان مقامات ایرانی می توان فهمید پس از موفقیت تروریست ها در اجرای نخستین عملیات در تهران، این کشور جنگ نامحدود گسترده تری را ضد تروریسم آغاز خواهد کرد.