در پایان جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی عباس گودرزی نماینده بروجرد در تذکر  شفاهی گفت: موسسه مالی و اعتباری آرمان در بروجرد مردم را به خاک سیاه نشانده و کشاورزان، کارگران و دیگر اقشار دارایی خود را در این موسسه سپرده گذاری کردند، بنابراین باید به این وضعیت رسیدگی شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینکه یک موسسه مالی تحت عناوین مختلف روز به روز نام خود را عوض کرده و با اعتماد مردم بازی کند، قابل قبول نیست و باید به این وضعیت رسیدگی شود.

وی تصریح کرد: در بحث عملکرد هیئت های نظارت درخصوص صلاحیت کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا مطالبی وجود دارد؛ اینکه به طور مثال مراجع چهارگانه صلاحیت یک کاندیدا را رد کرده، اما هیئت های نظارت روی این کاندید نظر مثبت داشتند و شخصی هم که بی گناه بوده در جریان این انتخابات رد صلاحیت شده است.

در این خصوص تحقیق و تفحصی برای جلب اعتماد مردم در نظر گرفته شده و از هیئت رئیس مجلس درخواست می کنم که تا پایان به موضوع تحقیق و تفحص مذکور رسیدگی کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: کاندیداهای شورای شهر بروجرد، نسبت به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اعتراضاتی دارند که درخواست می شود یک هیئت ویژه به این موضوع رسیدگی کند.