بهرام پارسایی با انتقاد از اقدام نامتعارف یک عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مبنی بر معرفی گزینه‌های موردنظر فراکسیون امید در انتخابات هیات رییسه اعلام کرد: نشست مجمع عمومی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز باحضور بیش از ۱۲۰ نفر از نمایندگان عضو این فراکسیون برگزار شد و رای‌گیری درمورد نحوه ورود به انتخابات هیات رییسه نیز انجام شد.

او گفت: با این حال، در یکی از رای‌گیری‌های مجمع عمومی تصمیم نهایی در این رابطه به هیات رییسه واگذار شد و درنتیجه قرار است تصمیم‌گیری نهایی در جلسه فردا صبح هیات رییسه فراکسیون امید انجام شود.

سخنگوی فراکسیون امید اقدام نامتعارف این نماینده اصولگرا را نادرست خواند و گفت: باوجود این‌که ۱۲۰ نماینده در جلسه مجمع عمومی ما حضور داشتند، هیچ‌کدام خبری از جلسه ندادند که نشان‌دهنده انسجام فراکسیونی امید است ولی مشخص نیست یک نماینده اصولگرا که عضو فراکسیون امید هم نیست، به چه حقی درباره تصمیمات فراکسیون امید خبر می‌دهد.

پارسایی درپایان تصریح کرد:تنها مرجع اطلاع‌رسانی درباره تصمیمات فراکسیون امید، سخنگوی این فراکسیون است و اخباری که ازسوی دیگر نمایندگان و به‌ویژه نمایندگان دیگر فراکسیون‌ها منتشر می‌شود، فاقد وجاهت بوده و سندیت ندارد.