عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه دولت به 16 میلیون قابل توجه رای دهنده به نامزد رقیب از سوی دولت گفت: امروز انتخابات تمام شده و فصل کار است و کار جز با اجماع، انسجام و همدلی پیش نمی‌رود.

وی افزود: مباحث مربوط به میزان رأی دهندگان و امثال آن مربوط به دوران انتخابات است و امروز همه یک پیکر هستند و همه در جهت تقویت انقلاب و خدمت به مردم باید همکاری کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت‌: اینکه بگوییم یک عده‌ 16 میلیونی هستند و یک عده 23 میلیونی و عده‌ای را بخواهیم محروم کنیم و به عده‌ای توجه بیشتر داشته باشیم درست نیست و هر کس این نگاه را داشته باشد زمین می‌خورد.

گودرزی با بیان اینکه برای اداره امور کشور باید از همه ظرفیت‌های استفاده شود، خاطرنشان کرد: بنده خودم به عنوان کسی که به آقای رئیسی رأی داده‌ام و با تمام وجود از وی حمایت کرده‌ام امروز قائل به حمایت از دولت مستقر هستم. دولتی که برآمده از رای مردم است باید به آن کمک کرد و دولت و مجلس تلاش کنند تا گره از کار ملت باز شود و خواست مقام معظم رهبری نیز همین است که در چارچوب تقویت انقلاب و خدمت به مردم همه تعامل داشته باشند.

وی در پایان گفت: اینکه عده‌ای دولت را در یک جریان و گروه خاص منحصر کنند قطعا این کار به صلاح نیست و کار از این طریق به سرانجامی نمی‌رسد.