به گزارش پارس به نقل از مهر، محمد دهقان عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اولین انتظار مردم از مسئولان و آنهایی که ادعای کاندیداتوری دارند شفافیت در رفتار است، گفت: رفتار سیاست بازانه و اینکه یک روز بگوییم نمی آیم و روز بعد بگوییم می آییم خلاف شان شخصیتی است که می خواهد در راس قوه مجریه قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: بهترین راه برای حفظ حرمت هاشمی و خراب نشدن اوضاع این است که ایشان در همان مجمع تشخیص مصلحت نظام باقی بمانند، البته فارغ از مسایل سیاسی و مشکلاتی که در چند سال گذشته به هاشمی منتسب می شود باید گفت وی دیگر توانی برای اداره کشور ندارد.

عضو جبهه حماسه سازان گفت: بنده به ایشان به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام توصیه می کنم از رفتار چندگانه و سیاست بازانه پرهیز کند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته ملت ایران منتظر آقای هاشمی نیست و اینکه اطرافیان وی هر روز در خصوص آمدنش خبری اعلام می کنند اثری در جامعه ندارد و خلاف شان آقای هاشمی است.

وی اظهار داشت: این گونه رفتارها در ذهن مردم ایران احساس خوبی را ایجاد نمی کند و باعث تخریب بیشتر شخصیت آقای هاشمی می شود.

دهقان با بیان این که بعضی جریانات فکر می کند می توانند با آمدن هاشمی خودشان را زنده کنند، گفت: به نظر می رسد هاشمی نباید خودش را در اختیار دیگران قرار دهد تا از وی سوء استفاده کنند.

عضو جبهه حماسه سازان انقلاب اسلامی در پایان تصریح کرد: هاشمی فرد شناخته شده است و طبق نظرسنجی ها اگر هاشمی در انتخابات شرکت کند شکست سنگین تر از سال ۸۴ در انتظار وی خواهد بود.