"محمدنبی حبیبی" دبیرکل حزب موتلفه اسلامی پیرامون پیام روز گذشته مقام معظم رهبری در پی حضور حماسی و پرشکوه مردم در انتخابات و تاکید ایشان بر اولویت رعایت اقشار ضعیف و برخورد با فساد، اظهار داشت: بعد از حوادث هفتم تیر سال 60 در ملاقاتی که کمتر از 30 نفر در آن حضور داشتند خدمت امام(ره) رسیدیم.
 
وی ادامه داد: با وجود اینکه دو حادثه شکننده پیش آمده بود امام(ره) با روحیه قوی گفتند که این انقلاب ادامه پیدا خواهد کرد و برای این مسئله شروط و توصیه‌هایی ذکر کردند که یکی از آنها رسیدگی به مردم زاغه‌نشین و پابرهنه‌ای بود که بر گردن انقلاب حق دارند.
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: رهبری معظم انقلاب نیز تاکنون بارها بر ضرورت رسیدگی به محرومین و مستضعفان تاکید کرده‌اند لذا یکی از وظایف مهم دولتمردان رسیدگی به وضع زندگی و معیشت مردم است.
 
حبیبی تاکید کرد: اگر مردم و کسانی که تا به حال در صحنه بودند دلسرد شوند به نظرم آن زمان حفظ نظام موضوع غیر ممکنی می‌شود.
 
وی با اشاره به ضرورت مبارزه با فساد، افزود: امیدوارم دولت جدید روحانی بر خلاف ضعفی که در دوره گذشته نسبت به برخورد با فساد از خود نشان داد، مصمم بشود و از فساد در دستگاه‌های اجرایی پیشگیری کند.
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: نباید مسئولان دولتی نسبت به برخورد و پیشگیری از فساد بی‌تفاوت باشند و بعد بگویند قوه قضاییه رسیدگی کند چرا که یکی از وظایف اصلی دولت پیشگیری از وقوع فساد در دستگاه‌های اجرایی است.
 
 
وی خاطر نشان کرد: مردم اگر در زندگی با مشکلاتی مواجه باشند اما نشان داده‌اند با انقلاب همراه‌اند اگر فساد و تبعیض ناروا در دستگاه‌های مختلف به ویژه اجرایی ببینند، نمی‌شود از آنان انتظار داشت همانند گذشته در صحنه‌ها حضور داشته باشند.