متین منتظمی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، با اشاره به حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای گفت: مسلما برنده اصلی این انتخابات مردم هستند، زیرا یکبار دیگر پرشورتر پای صندوق‌های رای آمدند و پاسخ قاطعی به یاوه گویی‌های دشمنان انقلاب دادند.

وی با اشاره به مشکلات امروز مردم ادامه داد: مردم با تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی که داشتند پای صندوق‌های رای آمدند و به نامزدهای دلخواه خود رای دادند. دولت دوازدهم باید از این پس با صداقت در خدمت مردم باشد و پاسخ اعتماد مردم را بدهد.

دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: ان‌شاءالله دولت دوازدهم جوان‌تر و با توان در خدمت مردم باشد زیرا یک تیم پیر و کهنسال نمی‌تواند بازدهی بالایی داشته باشد.

منتظمی در ادامه ضمن گلایه از برخی بی‌اخلاقی‌ها در جریان انتخابات، تصریح کرد: جریان اصلاح‌طلبی همه اتهاماتی که سال 88 علیه دولت مطرح می‌کرد، در این انتخابات خود به اجرا گذاشت، مانند پرداخت سهام عدالت، پرداخت یارانه‌های قطع شده و پرداخت معوقه بازنشستگان در شب انتخابات و همچنین اعطای وام 10 میلیونی به دهیاران و ترساندن مردم از رأی به رقیب. آنها  بدترین حرف‌های ممکن را علیه دولت نهم مطرح کردند، اما جالب اینکه همه کارهایی که به آن معترض بودند، خود در این انتخابات انجام دادند.

وی در ادامه به برخی تخلفات صورت گرفته توسط دولت و نحوه برگزاری انتخابات انتقاد کرد و گفت: این اقدامات جای ابهامت جدی دارد. اقداماتی مانند جعل بیانیه سردار سلیمانی در شب انتخابات توسط رسانه دولت، خرید و فروش آرا، نبود تعرفه در برخی شعب رای و حضور مردم در صف‌های طولانی برای رای که تاکنون سابقه نداشته از جمله این تخلفات است که باید دستگاه‌های نظارتی به این تخلفات رسیدگی جدی کنند.

منتظمی در خاتمه گفت: روحانی وعده‌هایی را در سال‌های قبل و امسال در ایام تبلیغات به مردم داده است وعده‌هایی مانند رونق در کسب و کار و اشتغال تا رفع کامل تحریم‌ها که باید پاسخگو باشد و به مطالبات مردم پاسخ دهد.