حجت الاسلام محمد ناصر سقای بی‌ریا اظهار داشت: حضور مردم در  انتخابات همواره تأثیر بسزایی در تحکیم پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران دارد و مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

وی افزود: کسی که برای نظام جمهوری اسلامی، اسلام و این خاک اسلامی ارزش قائل است و دل می‌سوزاند حتما باید در  انتخابات سرنوشت‌ساز  روز جمعه شرکت کند و همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند سلایق مختلفی وجود دارد اما اصل مهم شرکت در انتخابات است و آن کسی را که اکثریت آرا تعیین کند برای نظام جمهوری اسلامی سندیت داشته و معتبر است.

عضو جبهه پایداری تصریح کرد: مردم می‌دانند رأی به اصلح‌ جزء وظایف است و رهبر معظم انقلاب نیز در بیانات خود فرموده‌اندکه انتخابات را سرسری نگیرید ابتدا بیاندیشید، افراد را بشناسید و سپس رأی دهید.
 
وی با اشاره به هدف مشترکی که تمامی آحاد جامعه باید برای تحقق آن فارغ از هر حزب و جناحی اهتمام بورزند خاطر نشان کرد: توطئه‌هایی که دشمن علیه میهن اسلامی ما در سر می‌پروراند، می‌تواند با حضور حداکثری مردم خنثی شود و مشت محکمی بر دهان آنان بکوبد.
 
عضو جبهه پایداری تاکید کرد: دشمنان ایران قبل از هر حضور پرشوری مانند انتخابات و تظاهرات ها حرف‌ها و واژه های سخیفی را بر زبان می آورند اما بعد از آنکه حماسه حضور مردم شریف ما را نظاره می کنند مواضع خود را تغییر می‌دهند.

سقای بی‌ریا در پایان تصریح کرد: لذا تأکید می‌کنم که این انتخابات نقش تعین کننده‌ای دارد و حضور حداکثری در این حماسه بزرگ یکی از اهداف ملی و تقویت‌کننده نظام مبین جمهوری اسلامی ایران است.