محمدجواد ابطحی  با اشاره به بسته شدن صفحه مجازی تعدادی از منتقدان دولت گفت: در آستانه ۲۹۹ اردیبهشت و روز انتخابات، دولت موانع زیادی را در راه اطلاع رسانی آزاد ایجاد کرده است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولتی که هنرش را رساندن اینترنت به روستاها و افزایش آزادی مردم می دانست امروز با آزادی اطلاع رسانی در آستانه انتخابات مخالفت می کند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس اظهار داشت:متاسفانه هر چه به انتخابات نزدیک تر می شویم فضای اطلاع رسانی تنگ تر می شود و حتی صفحه جوان خواننده ای را نیز می بندند؛ این نشان می دهد علیرغم همه ادعاها، دولت اعتقادی به آزادی بیان ندارد.

عضو فراکسیون ولایت مجلس اظهار داشت: در قراردادهای خارجی نیز دولت، مردم و نمایندگان را نامحرم می دانست و شأنی برای ملت ایران قائل نبود.

ابطحی افزود: منظور دولت از آزادی فقط ولنگاری است وگرنه اعتدالیون هیچ اعتقادی به آزادی بیان ندارند. مگر آقای روحانی اعلام نکردند که از انتقاد استقبال می کنند پس چرا صفحات اطلاع رسانی را می بندند.

وی ادامه داد: امیدوار بودیم دولت به شعارهایش تا انتخابات پایبند باشد، اما امروز نگرانیم اگر آقای روحانی رای نیاورد با اقداماتی که انجام داده دیگر نتواند میان ملت ایران زندگی کند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس اظهار داشت: آقای روحانی مشاوران خوبی ندارد. این افراد آمار و اطلاعات غلط به دولت می دهند و کار را به جایی می کشانند که امروز همه شعار بدهند «آخر هفته، روحانی رفته».

وی ادامه داد: برای آقای روحانی تاسف می خورم، ما پای منبرهای ایشان در اصفهان انقلابی شدیم، اما امروز در همایش های انتخاباتی خود به گونه ای صحبت می کنندکه هیچ رنگ و بویی از آن روزها ندارد.