محمدرضا پورابراهیمی درباره مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: با توجه به شرایط و وضعیت کشورمان در منطقه و تغییر رییس جمهور آمریکا که رویکردی متفاوت نسبت به قبلی ها علیه ایران دارد، مهم است در این شرایط چه وضعیتی داشته باشیم.

پورابراهیمی تصریح کرد: نگاه دشمنان جمهوری اسلامی به انتخابات معطوف است و دوستان انقلاب نیز کانون نگاهشان به این سمت است و هر چه حضور مردم بیشتر باشد، موجب یاس دشمنان و از سوی دیگر امیدواری و دلگرمی دوستان انقلاب خواهد شد.

نماینده مردم کرمان با بیان اینکه بسیاری از مسلمانان، شیعیان و آزادی‌خواهان جهان علاقمندند جمهوری اسلامی راه خود را با اقتدار و پشتوانه مردمی ادامه دهد، گفت: دولتی که روی کار می آید، هرچه رای بیشتری داشته باشد با اقتدار بیشتری در عرصه اجرایی کشور حضور می یابد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: درخواست ما از همه مردم کشور و استان کرمان این است که با حضور پرشور خودشان در روز 29 اردیبهشت ماه پای صندوق های رای برگ زرین دیگری را بر افتخارات نظام جمهوری افزوده و سرافرازی کشورمان که با رویکرد اسلامی مبتنی بر مردم و ولایت فقیه به پیش می رود را بار دیگر به دنیا به اثبات برسانیم.