عبدالرضا رحمانی فضلی در نشست خبری با رسانه ها  با تسلیت حادثه معدن گلستان به خانواده های بازمانده معدن‌چیان کشورمان ،  در پاسخ به سوال خبرنگار ی درباره  اتهامات وارد شده به برخی کاندیداها در جریان مناظره‌های انتخاباتی گفت: کمیسیون تبلیغات انتخابات در قانون پیش بینی شده و اعضای آن هم مشخص شده است، که بنده خودم در شش جلسه آن حاضر شدم.

وی افزود: از نظر شکلی الحمدالله مناظره ها خوب برگزار شده و عدالت رعایت شده و قانون هم اجرا شده ، شکایتی از نامزدها و ستادهای آنان به دست ما رسید، این شکایت درباره زمان اضافه  بود که در مناظره دوم به دوستان این زمان داده شد.

وزیر کشور تصریح کرد: درباره مسایل مربوط به توهین‌ها نیز گروهی تعیین شده که بررسی می‌کنند و در آخرین مناظره به تصمیات اتخاذ شده عمل خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به مطالب مطرح شده درباره وزیر آموزش  و پرورش در مناظره دوم کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد :دانش آشتیانی به کمیسیون نظارت بر تبلیغات شکایت کرده است که در حال رسیدگی به آن هستیم.

وزیر کشور همچنین تصریح کرد: سامانه کارانه شائبه خرید و فروش رای دارد.

وی در ادامه  با اعلام اینکه 68 مورد شکایات از رسانه ها مطرح شده است، گفت:از دادستانی انتظار دآریم به فوریت به این شکایات رسیدگی کند.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می گردد.