ستاد مردمی جنبش 96 درصدی حامیان محمدباقر قالیباف با صدور اطلاعیه ای اعلام موجودیت کرد.

متن کامل این اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی
دولت یازدهم طی قریب به 4سال گذشته به جای غنیمت شمردن فرصت گرانقدر خدمتگزاری، بخش عمده ای از همت و ظرفیت خود را برای تولید و انتصاب انواع سیاه نمایی های وضع کلی مملکت صرف کرد.

در حالی که مهمترین پیام انقلاب اسلامی ایران این بود که زیر سلطه  مفسدین رانت خوار و اشرافیت زورگو نخواهیم رفت؛ چه شده است که بعد از 37 سال از پیروزی انقلاب دوباره این 4 درصد بر ارکان اجرایی مملکت حکمرانی می کنند که نه تنها به مردم پاسخگو نیستند، بلکه با بی تدبیری هیچ گونه خدمتی به مردم انجام نداده و حقوق ملت ایران از جمله پرداخت یارانه که حق طبیعی مردم شریف ایران است را برای خود عذاب می دانند.

این رفتار ناشایست و ضداخلاق در میان افکار عمومی به عنوان مهمترین سند ناتوانی دولت 4درصدی ها بوده و در مقاطعی گوناگون اعتراض شدید مردم را نیز درپی داشته است.

بر همگان روشن است که کارخانه دروغ پردازی ها و اتهام زنی های دولت یازدهم، همه تولیدات منفورش را طی قریب به 4 سال گذشته راهی بازار افکار عمومی کرده و نتیجه آن بر همگان اظهر من الشمس است.

حال 96 درصد مردم خون شان از این تبعیض به جوش آمده است و در 29اردیبهشت یک صدا دولت مردم را فریاد خواهند زد و خادم ملت جناب آقای محمد باقر قالیباف با صداقت و روحیه ای جهادی جواب این خواست عمومی را با برچیدن این 4 درصد از سفره انقلاب اسلامی جواب خواهد داد.

و من الله توفیق

ستاد مردمی جنبش 96درصدی حامیان دکتر محمدباقر قالیباف