حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط‌ کریم در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ ایجاد 5 میلیون شغل در طول 4 سال امر بسیار ساده‌ای است و برای سهولت در انجام این امر باید دولت و به ویژه تیم اقتصادی آن با شهرک‌های صنعتی آشتی کنند و قهری که بین دولت و این شهرک‌ها ایجاد شده باید از بین برود.

وی افزود:‌ما شهرک‌های صنعتی را در استان تهران داریم که مقدمات کار آنها در دولت نهم و دهم ایجاد شده اما در طول دولت یازدهم بی‌مهری و کم‌توجهی شده است. 

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه افراد دوتابعیتی و دارای گرین‌کارت باید از دولت کنار گذاشته شوند، اظهار داشت: به افراد بازنشسته در هر دستگاه دولتی که مشغول به کار باشند باید کنار گذاشته شوند و به عنوان مشاور از آنها استفاده شود و باید کار را به دست جوانان سپرد و اگر کار را به دست جوانان بسپاریم مشکل مملکت حل می‌شود.

نوروزی خاطرنشان کرد:‌ افراد پیر و بازنشسته احتیاط کار هستند و به جای اینکه به فکر کار باشند به فکر جسم و جان خود هستند، هم آقای قالیباف و هم آقای رئیسی افرادی هستند که می‌توانند در بهره‌گیری از جوانان به عنوان نیروی کار موفق عمل کنند. در جذب نیروهای جوان می‌توانند موفق عمل کنند.

وی در پایان گفت:‌کاندیداها باید به این سوال پاسخ دهند که آیا افراد دوتابعیتی و دارای گرین‌کارت و همچنین افراد پیر را کنار خواهند گذاشت و یا اینکه به رویه غلط دولت فعلی ادامه خواهند داد.