محمد دهقان رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف با بیان اینکه نامزدهای دولتی در ایام تبلیغات انتخاباتی مظلوم‌نمایی می‌کنند، گفت:‌ دولتی‌ها امروز به جای پاسخگویی، مشکلات کشور را به گردن دیگران می‌اندازند.

وی اضافه کرد: دولتی‌ها چون خودشان دچار فراموشی شده‌اند و وعده‌هایشان را به یاد نمی‌آورند، تصور می‌کنند که مردم هم فراموشکار هستند، در حالی که مردم وعده‌های دولت را به یاد دارند. 

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف با اشاره به عملکرد دولت‌ها یادآور شد: آقای میرحسین موسوی چندین سال دولت را در دست داشت، پس از آن هشت سال دولت به کارگزاران و سپس به اصلاحات رسید، البته پس از دوره هشت ساله آقای احمدی‌نژاد باز هم چهار سال دیگر دولت در دست تفکر دوستان بود، یعنی از اول انقلاب تاکنون غیر از هشت سال که احمدی‌نژاد دولت را به دست داشت، در تمامی این سالها دولت در اختیار این افراد بوده است. 

دهقان ادامه داد: این جریان در تمام ایام قدرت را به دست داشته و خود را جریان اصیل می‌داند، اما نکته جالب اینجاست که بخشی از افراد حاضر در این جریان به خاطر فساد اقتصادی در زندان هستند و برخی دیگر نیز به دامن انگلیس و آمریکا پناهنده شده‌اند.

«برخی از افراد فعال این جریان نیز در فتنه 88 مقابل منافع ملت ایستادند و به دشمن خدمت کردند، حال من نمی‌دانم چگونه آنها خود را جریان اصیل می‌دانند، در حالی که غالباً به منافع ملت توجهی ندارند»

دهقان در همین زمینه تصریح کرد: چطور چهره‌های مشهور این جریان اصیل مانند آقای مهاجرانی از پادشاه منفور عربستان پول می‌گیرد و خود در بی‌بی‌سی به آن اعتراف می‌کند؟ سی سال مقدرات کشور به دست این افراد بود اما نهایتاً نه تنها منافع ملت تأمین نشد، بلکه مقابل کشورهای خارجی هم وادادیم.

دهقان با اشاره به دولت هشت ساله احمدی‌نژاد یادآور شد: در سال‌های پس از انقلاب فقط هشت سال دولت دیگری با رأی مردم سرکار آمد که به نوعی ما هم رقیب آنها محسوب می‌شدیم، اما نکته جالب اینجاست کسانی که سالها قدرت را به دست داشتند، امروز خود مدعی وضعیت کشور شده‌اند. 

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف با تأکید بر اینکه نامزدهای دولتی ثابت کردند که هیچ‌گاه حاضر نیستند مسئولیت اشتباهات خود را بپذیرند، تصریح کرد: این دوستان در سال‌های پس از انقلاب قدرت را به دست داشتند، اما به اندازه آن سالها حاضر به پاسخگویی به مردم نیستند، در واقع بسیاری از مشکلات کشور را همین‌ها به وجود آوردند و قصد دارند تمامی آن را به هشت سال دولت احمدی‌نژاد نسبت دهند. 

وی خطاب به مردم گفت: ملت بدانید اینها هیچ‌گاه پاسخگوی اشتباهات خود نیستند و حتی حاضر به پاسخگویی به مردم هم نخواهند بود؛ اگر دوباره در کشور قدرت به این دوستان برسد، باز هم مثل گذشته عمل خواهند کرد، یعنی دولت، دولت مردمی نیست و باز هم متعلق به همان 4 درصد است.