نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اولین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: در این مناظره نقش آقای روحانی و آقای جهانگیری همانند بازی مرشد و بچه‌مرشد بود که آقای جهانگیری خود را در نقش بچه مرشد فدای آقای روحانی کرد که دور از انتظار بود. 

وی افزود: مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری نشان داد که آقای روحانی به دلیل استراحت و استخر رفتن و خوردن و خوابیدن وقت ندارد که اطلاعاتی از مسائل جاری کشور داشته باشد و به همین دلیل آقای جهانگیری را به کمک طلبید و این موضوع را خواص و عوام همگی به عینه در مناظره مشاهده کردند. 

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان رأی اندکی در جامعه دارند اظهار داشت: رأی‌های خاکستری در جامعه فرد پیروز در انتخابات را تعیین می‌کنند.

قاضی‌پور خاطرنشان کرد: در واقع می‌توان گفت که بازنده اصلی مناظره روز جمعه آقایان روحانی و جهانگیری بودند و این مسئله کاملاً مشهود بود. 

وی در پایان گفت: مناظره تنها نباید در زمان انتخابات ریاست‌جمهوری باشد، بلکه هر شش ماه یکبار باید موافقان و مخالفان سیاست‌های دولت در حوزه‌های مختلف همچون بهداشت و سلامت و یا هدفمند کردن یارانه‌ها و... مناظراتی را داشته باشند.