ستاد انتخاباتی «من انقلابی ام» با صدور بیانیه‌ای از سوی حامیان مردمی حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، آغاز به کار کرد.

عبدالحسین روح الامینی، رییس شورای عالی و حسین دادخواه دستجردی، دبیر هیأت اجرایی و مسؤول این ستاد انتخاباتی است. در بیانیه تشکیل و آغاز به کار ستاد "من انقلابی ام"ضمن اعلام حمایت از سید ابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری آمده است: " دولت کنونی، دولتی پیر ، خسته، کم توان و مرفه نواز است که دغدغه های بحق نسل جوان و درد های بی امان محرومان و مستضعفان و نیز میلیون ها تن از قشر متوسط بیکار، بی خانه و زیر خط فقر را درک نکرده و نخواسته یا نتوانسته است برای حل مشکلات عدیده آنان گام بردارد".

این بیانیه افزوده است: سی و هشت سال از تاریخ انقلاب پرشکوه اسلامی ایران را با فرازها و نشیب های بسیار پشت سر گذاشته ایم . اکنون وقت آن رسیده است که ظرفیت های عظیم حاصل از مجاهدات مؤمنانه و تلاش های فداکارانه نیروهای انقلاب در عرصه های گوناگون، به دور از انحصارات و تنگ نظری های جناحی ، گروهی و قبیله ای در خدمت مدیریت کلان کشور گیرد . از این رو و با نظر به شرایط نابسامان اقتصادی و معیشتی ملت، باید اذعان داشت که مدیریت اجرایی کشور، نیازمند خانه تکانی، تحول و تغییر اساسی است . دولت کنونی، دولتی پیر ، خسته، کم توان و مرفه نواز است که دغدغه های بحق نسل جوان و درد های بی امان محرومان و مستضعفان و نیز میلیون ها تن از قشر متوسط بیکار، بی خانه و زیر خط فقر را درک نکرده و نخواسته یا نتوانسته است برای حل مشکلات عدیده آنان گام بردارد .

در این بیانیه تاکید شده است: رخوت دولت و به دنبال آن، رکود تولید و تجارت و کسب و کار، درحالی است که کشور، تشنه جهد و جدیت و تلاش مدام ، تحرک روزافزون، حمیت انقلابی و اعتماد عملی به ظرفیت جوانان این مرز و بوم است.

در این بیانیه اشاره شده است: واقعیت آن است که معضلات عدیده امروز کشور تنها با درک جمعی ، علمی و همه سونگر تؤام با دلسوزی ، آرمانخواهی واقع نگرانه و نگاه ویژه به محرومان و مستضعفان حل می شود. همچنان که چنین درکی در پرتو مسؤولیت پذیری ، خود باوری ، عدالت خواهی و مردم دوستی و با استفاده از ظرفیت و توان همه نیرو های انقلاب به منصه ظهور و نتیجه عملی خواهد رسید.

این بیانیه تصریح کرده است: با توجه به شرایط مذکور و به ویژه نیاز اجتناب ناپذیر کشور به تحول در مدیریت کلان اجرایی و اقتصادی، ما حامیان مردمی حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی، پشتیبانی همه جانبه خود را از اهداف و برنامه های تحول آفرین ایشان برای اداره کشوراعلام کرده، با تشکیل ستادی به نام «من انقلابیم»، تمام توان خویش را در جهت توفیق این فرزند فاطمه( س) و خادم ملت به کار خواهیم گرفت. لازم به یاداوری است که ما اقای دکتر قالیباف را فردی شایسته ومدیری توانمند می دانیم و بروحدت نیروهای انقلاب پافشاری می کنیم.