بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما در نامه‌ای به آیت‌الله احمد جنتی از عملکرد شورای نگهبان در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد.

در این پیام آمده است: شورای نگهبان نهادی است که نظام را از ورود ناخالصی‌ها در امان نگه می‌دارد و بدون شک اگر این کار را برعهده نداشت قطعا نظام مقدس جمهوری اسلامی را با مشکلات فراوانی روبرو می‌ساخت.

این بیانیه می افزاید: براین اساس دانشجویان انقلابی از تلاش‌های مجاهدانه شما و دیگر اعضا شورای محترم نگهبان که برای انتخابات ریاست جمهوری، باری دیگر برگی زرین در حراست و حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زدید صمیمانه تشکر می‌کنیم و ان‌شاءالله خداوند به پاس زحمات شما بهترین سرنوشت را برای مردم انقلابی ایران رقم بزند.

در ادامه این بیانیه آمده است: همانگونه ملت فهیم و جوانان انقلابی همانگونه که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بارها از این نهاد پربرکت دفاع کرده‌اند، از این تصمیم منطقی شورای نگهبان حمایت می‌کنیم.

این بیانیه می افزاید: بی‌شک شورای نگهبان یکی از مهمترین مراکزی است که همیشه پاسدار انقلاب و اسلام بوده است و نظر آن می‌بایست فصل‌الخطاب همه گروه‌ها و احزاب باشد. براین اساس کاندیدایی که صلاحیت شان مورد تایید قرار نگرفته است باید با آرامش، برخلاف عده‌ای بدون ایجاد تنش و فتنه انگیزی برای منافع شخصی و حزبی شان، از نظر شورای نگهبان تمکین کنند.

در پایان این بیانیه آمده است: همچنین کاندیدای برگزیده می‌بایست با تمکین از قانون بدون ابایه‌گری و تخریب به تشریح برنامه‌های خود بپردازند و هرکس را که مردم انتخاب کردند را بدون ادعاهای کذب با تمکین از قانون بپذیرند.