قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در مورد  پخش زنده مناظره ها گفت: بنده با رعایت اخلاق موافق برگزاری مناظرات به صورت زنده هستم و معتقدم اگر رعایت مسائل را بکنند و مثل دوره‌های گذشته تهمت نزنند، کار درستی است و اگر نتوانند خودشان را نگه دارند و تهمت بزنند و بخواهند با طرف مقابل برخورد ناشایستی داشته باشند شاید ثواب نباشد.

بوربور ادامه داد: درگذشته هم برخورد در این زمینه متأسفانه اشتباه بوده در مواردی که بگم بگم راه افتاد وهم زمانی که آقای روحانی با تحقیر کردن و تهدید کردن و جناب سرهنگ گفتن به آقای قالیباف انجام داد.

وی در مورد چگونگی برخورد در مناظرات تشریح کرد: مناظرات باید چالشی باشد ولی تهمت و توهین و دروغ نباشد برنامه های هم را نقد بکنند نه اینکه طرف سرتیپ تمام بوده بهش بگویند سرهنگ این یعنی یک تهمت علنی، یعنی یک دروغ عام و این دروغ  را متأسفانه گفتند و با این دروغ گفتن مردم استنباطشان این بود که ان شخص خوب می‌تواند از پس موضوعات بر بیایدانگار که ما کشتی‌گیر می‌خواهیم،کسی که زورش بیشتر بوده آن را انتخاب کنند این چنین برخوردی بوده.

قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در رابطه با افتتاح های نمادین اظهار داشت:این وظیفه شورای نگهبان است که تذکر بدهد و اگر رعایت نکردند صلاحیت طرف را رد بکنند. این معنی ندارد اینکه از زمانی که ثبت نام کاندیداها شروع شد هر چیزی را افتتاح بکنند این افتتاح‌هایی که انجام می‌شود مربوط به یک دوره نیست. معمولاً در دو دوره و یا سه دوره قبلش به وجود آمده بخشی از این پروژه هم تکمیل شده بود و بعد این آقا می‌آید کلیدش را می‌زند و کار مربوط فقط به یک نفر نیست که ما بگوییم این شخص افتتاح کرده است،از لحاظ اخلاقی درست نیست.

بوربور گفت:به هر حال در تمام دولت‌های مختلف متأسفانه در زمان انتخابات هم کلنگ‌زنی داشتیم هم در واقع حضور داشتیم اگر تا حالا کسانی پایشان به روستاها و مناطق محروم باز نشده بود در این چند روزه به نقاط محروم و روستاها سفر کردند. 

وی در مورد تبلیغات یکطرفه صداو سیما و عنوان کرد:به هر حال صدا و سیما در این چند وقت گذشته جهت‌گیری‌اش طوری بوده که خواسته از یک جریان خاص دفاع بکند.