به گزارش پارس به نقل از ایسنا، محسنی اژه ای در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره این که چرا رسیدگی به پرونده محمدجواد لاریجانی طولانی شده است؟ گفت: این پرونده نه موضوع حاد و نه موضوع پیچیده ای است. ما داریم بررسی می کنیم که زمین هایی که در آن زمان داده شده آیا طبق قانون و مقررات واگذار شده یا خیر. اگر این موضوع حل شود، مسائل بعدی حل خواهد شد.

وی تصریح کرد: اگر بر طبق مقررات زمین ها واگذار شده باشد، به یک صورت برخورد می شود و اگر برخلاف مقررات انجام شده باشد، به گونه ای دیگر با آن برخورد می کنیم. در واقع باید این مساله روشن شود.

وی درباره پرونده فاضل لاریجانی نیز گفت: مطالعه در مورد این پرونده هنوز به اتمام نرسیده است و باید تحقیقات در این زمینه تکمیل شود.

خبرنگار دورانی که محسنی اژه ای در وزارت اطلاعات حضور داشت را یادآور شد و با اشاره به اظهارات اخیر وزیر اطلاعات درباره نقش برخی افراد در سال ۸۸ نظر وی را جویا شد.

محسنی اژه ای پاسخ داد: آقای مصلحی مطالبی را گفتند که باید از خودشان توضیحات لازم را بخواهید، اگر بنده در زمانی که در وزارت اطلاعات بوده ام، اطلاعاتی را به دست آورده باشم، طبعا آن اطلاعات را بازگو نخواهم کرد؛ بنابراین شما بهتر است جواب این سوال را از آقای مصلحی بپرسید.