به گزارش پارس ، باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم ؛ رژیم صهیونیستی مانور نیروهای نظامی خود در مناطق مرزی فلسطین اشغالی و لبنان را افزایش داده است.

" رونی دانیل" کارشناس مسائل راهبردی و نظامی کانال دو رژیم صهیونیستی گفت: " ارتش اسرائیل با افزایش مانورهای خود در مناطق هم مرز با لبنان، در صدد آماده سازی نیروهای احتیاط برای رویارویی با هرگونه وضعیت فوق العاده است. "

وی افزود: " با وجود اینکه این مانور ماهها پیش طرح ریزی شده بود؛ با توجه به تحولات سوریه و لبنان می توان آن را نوعی پیام هشدار دهنده به دشمن دانست. "

دانیل خاطرنشان کرد: " مناطق جنوبی شاهد تنشهای پی در پی است. " " میخائیل عوض" نویسنده و تحلیلگر مسائل سیاسی در بررسی این گزارش در گفت وگو با برنامه این هفته" العین الاسرائیلیه" شبکه العالم گفت: " رژیم صهیونیستی با برگزاری مانورهای گسترده در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی در صدد تقویت روحیه گروههای مسلح سوریه است. "

وی تأکید کرد: " پس از ضربه ارتش سوریه به گروههای مسلح در این کشور در مناطق ریف دمشق، حلب و القصیر، رژیم صهیونیستی با افزایش مانورهای خود در صدد تقویت روحیه این گروهها است. "