محمد دهقان از جلسه  فراکسیون ولایی با علیرضا زاکانی نامزد جبهه مردمی انقلاب خبر داد.

نماینده مردم طرقبه و شاندیز گفت: شورای مرکزی فراکسیون ولایی تصمیم گرفت از کاندیداهای جبهه مردمی انقلاب دعوت کند تا برنامه‌های آنها را بررسی کند تا هم زمینه‌ای باشد که نمایندگان اصولگرا و انقلابی مجلس از چهار کاندیدای جبهه مردمی انقلاب حمایت کرده و آنها را تقویت کنند و هم با نظرات و دیدگاه‌های آنها آشنا شوند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از آقای زاکانی دعوت کردیم تا در جلسه مجمع عمومی فراکسیون ولایی حضور یابد، جلسه خوبی برگزار شد و آقای زاکانی برنامه‌های خود را ارائه دادند.

دهقان گفت: در این جلسه آقای زاکانی به سئوالات نمایندگان پاسخ داد، به نظر من برنامه‌های آقای زاکانی قوی بود و با اینکه وقت کافی برای ارائه برنامه‌ها نبود، اما تسلط و اِشراف ایشان بر موضوعات مختلف کشور و ۵۰ برنامه ایشان برای تحول در اوضاع کشور، کارشناسی و قوی بود.

این نماینده حقوقدان مجلس ادامه داد: برنامه‌های قوی ایشان نشان می دهد آقای زاکانی از کارشناسان قوی در طول یک سال گذشته برای تدوین برنامه‌های خود استفاده کردند؛ این برنامه بر اساس واقعیت‌های کشور است، نمایندگان حاضر در جلسه نیز معتقد بودند آقای زاکانی برنامه‌های قوی ارائه دادند.

دهقان تصریح کرد: آقای زاکانی جدی و قوی وارد عرصه انتخابات شده‌اند اما اعلام کردند کاملاً با جبهه مردمی نیروهای انقلاب هماهنگ هستند و هر موقع جبهه مردمی انقلاب تصمیم بگیرند، پایبند هستند. اگر مردم به ایشان اقبال کنند، ایشان به خوبی می‌توانند با توجه به برنامه و تیم قوی که دارند، به خوبی کشور را اداره کنند.

وی از ادامه این جلسات با نامزد های جبهه مردمی انقلاب خبر داد.