به گزارش پارس به نقل از جوان آنلاین، مهندس سید حسن قلعه نویی مدیرعامل اتحادیه تعاونی های مسکن نمونه رسا با بیان این مطلب افزود: « این مجتمع با موقعیتی منحصر بفرد در شمال دریاچه چیتگر قرار گرفته و با توجه به دسترسی های آسان، مناظر و چشم اندازهای زیبا و ساختاری جذاب در کنار دریاچه چیتگر ساخته می شود. »

وی با اشاره به اینکه مهمترین رویکرد این مجتمع محلی برای تجارت توام با استفاده از فضای بکر طبیعی و تکرار نشدنی در کلان شهر تهران در نظر گرفته شده ادامه داد: « با توجه به چشم اندازی زیبایی که دریاچه و پارک چیتگر به وجود آورده در طراحی این مجتمع نیز از طراحی های مدرن و زیبایی که همخوانی با چشم انداز دریاچه چیتگر دارد، استفاده شده است. »

قلعه نویی خاطرنشان کرد: « دریاچه چیتگر در تهران، پدیده ای نوظهور است و مجتمع آرتمیس – پارسیا - به لحاظ موقعیت و مساحتی که درمجاورت با دریاچه به خود اختصاص داده، پروژه ای بسیار اقتصادی و با آینده ای روشن محسوب می شود و بر این اساس می توان گفت که این مجتمع تجاری اداری در میان سایر مجتمع های تجاری و اداری در کشور، از موقعیتی استثنایی برخوردار است. »

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های مسکن نمونه رسا در ادامه با بیان اینکه این مجتمع با دسترسی به بزرگراه های اصلی شهروهمچنین سایر جاذبه های تفریحی و گردشگری در منطقه ۲۲ قرار دارد، یادآور شد: « وجود بزرگراه های حکیم و همت و قرار گرفتن در محور تجاری و اداری چهارباغ، این نوید را به بهره برداران مجتمع می دهد که از مزایای فعالیت اقتصادی در یکی از بهترین اماکن کسب و کار تهران و کشور بهره مند شوند و بزودی به قطب اقتصادی غرب تهران مبدل خواهد شد. »

او تاکید کرد: « با به بهره برداری رسیدن پروژه آرتمیس - پارسیا - و تحقق آنچه در طرح تجمیع اصناف تهران در قالب محور چهارباغ پیش بینی شده، بدون شک تاثیری مستقیم بر ارزش افزوده پروژه تجاری اداری آرتمیس – پارسیا- برجای خواهد گذاشت. »