حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه 21 فروردین) در نطق میان دستور خود در صحن علنی پارلمان، با اشاره به برخی بداخلاقی‌های رایج در عرصه انتخابات، اظهار داشت: چرا برخی به راحتی بیت‌المال را تبدیل به بیت‌الحال خود کرده و با استفاده از تریبون‌های ملی، منافع شخصی و حزبی خود را پی می‌گیرند.

 وی با بیان اینکه سخن گفتن از عدل و عدالت آسان است، اما در عرصه عمل مرد این میدان اندک است، گفت: مسئولان باید زندگی خود را هم تراز محرومین قرار دهند، نه آنکه قلم چرخانده و حقوق نجومی برای خود تصویب کنند.

نماینده مردم محلات در مجلس افزود: عزیزی که در حکومت اسلامی شعار حکومت علوی سر می‌دهی، این شعار کجا، منزل کذا در فلان منطقه کجا.

حجت‌الاسلام سلیمی با طرح این سوال که ریخت و پاش‌های آن چنانی با فرهنگ علوی هماهنگ نیست، تصریح کرد: خوی اشرافی چنان در برخی ریشه دوانیده که از بردن نام مستضعف خجالت می‌کشند.

وی با اشاره به حمله آمریکا به سوریه، گفت: اقدامات اخیر آمریکا نشان داد، امروز عرصه بین‌الملل دچار یک نوع آشفتگی و در هم ریختگی است.

نماینده مردم محلات در مجلس ادامه داد: حمله به کشورهای مختلف به بهانه واهی، تجهیز تروریست‌ها و حمایت مستقیم از آدم‌کشان؛ چگونه می‌توان این اقدامات را توجیه کرد؟

وی خطاب به رئیس‌جمهور آمریکا، گفت: آقای ترامپ چقدر زود هویت خود را فاش کردید؟ امروز برای همگان روشن شد که کدخدای مورد ادعا چه وقیحانه آدم می‌کشد.

حجت‌الاسلام سلیمی تصریح کرد: طرح تحریم‌های جدید بدون هیچ تردیدی نقض برجام است و سکوت و بی‌عملی جزء جری شدن این سفاکان نتیجه‌ای نخواهد داشت.