بدنبال درخواست جمعی از نمایندگان مجلس و رایزنی های صورت گرفته ، برخی از کاندیداهای اصلاح طلب از انتخابات شورای شهر تهران انصراف می دهند.

 14 نماینده اصلاح طلب مجلس طی روزهای گذشته با صدور بیانیه ای از کاندیداهای اصلاح طلب انتخابات شورای شهر تهران درخواست کرده بودند که برای رسیدن به لیست واحد به کمپین انصراف بپیوندند. اما کسی به این درخواست توجه نکرده بود ، تا اینکه محمد رضا عارف رئیس فراکسیون امید و همچنین محمدباقر نوبخت به نمایندگی از سوی حزب اعتدال و توسعه،  وارد عمل شده و خواستار کناره گیری برخی کاندیداها از انتخابات شدند.  

بر این اساس یکی از نمایندگان امضا کننده نامه «کمپین انصراف» از آمادگی شهربانو امانی(نماینده مجلس ششم)، علی صوفی(وزیر تعاون دولت اصلاحات)، علی باقری(مدیرکل سیاسی وزارت کشور دولت اصلاحات)، سید حسن رسولی(عضو ارشد بنیاد باران)، محمود میرلوحی(استاندار سمنان در دوران اصلاحات)، حسین دهباشی(کارگردان و مستندساز نزدیک به روحانی)، سعید اله بداشتی(رئیس شاخه جوانان ستاد انتخابات روحانی در سال 92)، حسین نقاشی(فعال دانشجویی و عضو حزب اتحاد ملی) و مهدی موسوی لاری( فرزند وزیر کشور دولت اصلاحات) برای انصراف خبر داد.

به گفته این نماینده افراد نامبرده طی روزهای آینده با صدور اطلاعیه ای انصراف خود و پیوستن به کمپین انصراف را اعلام خواهند کرد.

این نماینده مجلس به خبرنگار «قانون» تاکید کرد: جا دارد از این افراد تشکر کنم و امیدوارم افراد دیگری هم به این کمپین بپیوندند. چراکه با کاهش تعداد کاندیداها ، لیست امید2 شانس بالایی برای پیروزی در انتخابات خواهد داشت.