آیت‌الله محسن فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره تشکیل جهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: هر جریان سیاسی با وحدت به نتایج بهتری می‌رسد و موفقیت بیشتری همراهش خواهد بود. بخصوص وحدت در جریان‌هایی که به معیارهای انقلاب و اسلام نزدیک‌تر هستند مهم‌ است.

آیت‌الله فقیهی با بیان اینکه افراد باید در جهات معنوی با هم اشتراک‌نظر داشته باشند، گفت: در انتخابات نیز باید جهات معنوی افراد را معیار قرار دهیم که کدام شخص به دستورات و احکام الهی نزدیک‌تر هستند و به آن عمل می‌کنند.

عضو جامعه مدرسین با تأکید بر اینکه جبهه مردمی باید بر جهات مثبت و ایجابی شعارهایشان کنند، گفت: جبهه مردمی نباید چندان بر جهات منفی دست بگذارد و باید بر روی جهات مثبت و شعارهای خودش تکیه کند. اینکه برای اقتصاد، فرهنگ و سیاست چه راهکاری دارند. برای فضای مجازی، نوجوانان و امر به معروف و نهی از منکر و فساد چه برنامه‌ای خواهند داشت.

وی افزود: اگر تنها به نقاظ ضعف طرف مقابل تکیه شود، درگیری و تنش به وجود می‌آید و امیدواریم اعضای این جبهه با موفقیت کارهایشان را انجام دهند و یک انتخابات با حضور حداکثر مردم را شاهد باشیم.

آیت‌الله فقیهی درباره نظر جامعه مدرسین به تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، گفت: در جامعه مدرسین فعلاً بحثی در تأیید یا رد جبهه مردمی نشده و جامعه بنا ندارد فعلاً در انتخابات ورود کند و هنوز به نتیجه نرسیده‌اند و باید ببینیم در آینده چه پیش خواهد آمد.