جنگنده های سوری مقرهای تروریست های داعش را در شهر المیادین در حومه شرقی دیرالزور هدف قرار دادند. در این حملات شماری از تروریست ها به هلاکت رسیدند و 3 مقر منهدم شد.

ارتش سوریه همچنین 6 قایقی که در رود فرات برای انتقال تروریست ها و تسلیحات آنان مورد استفاده قرار می گرفتند را در اطراف روستای صبحه و مریعیه در حومه شرقی دیرالزور هدف قرار دادند.

نیروهای توپخانه ای ارتش سوریه نیز یکی از مقرهای تروریست های داعش را در منطقه مقابر هدف قرار دادند و 4 تروریست را به هلاکت رساندند.

در حومه حمص نیز ارتش و نیروهای مسلح سوریه مواضع تروریست ها را در روستاهای بارده، حزوری، بایکی، حوش الزبادی و مهیمن هدف قرار دادند.

در این حملات شماری از عناصر مسلح کشته و زخمی شدند و یک مقر متعلق به سرکرده های تروریست ها منهدم شد.

در درعا نیز نیروهای سوریه با هدف قرار دادن مواضع تروریست ها در محله منشیه، 15 تروریست هیئت تحریرالشام را به هلاکت رساندند.

از سوی دیگر، در حمله موشکی تروریست ها به محله های مسکونی شهر درعا، 3 نفر کشته و 6 نفر زخمی شدند.

نیروهای مردمی نیز در ادلب یک پهپاد جاسوسی تروریست های هیئت تحریرالشام را در جنوب شهرک فوعه منهدم کردند.

جنگنده های ائتلاف بین المللی نیز بار دیگر غیرنظامیان را در سوریه هدف قرار دادند که به کشته شدن 5 نفر  و  زخمی شدن چندین نفر در روستای "بعاج" در حومه جنوبی حسکه منجر شد.

در رقه نیز 6 نفر از نیروهای دموکراتیک سوریه در پی انفجار بمب کارگذاری شده در خودرویشان کشته شدند.

در حومه شمالی حما نیز ارتش سوریه یک کامیون ترکیه‌ای حاوی سلاح و مهمات را در منطقه "وادی عذیب" با کمک اهالی منطقه ضبط کرد.

نیروهای سوری با ایجاد کمینی به عمق یک کیلومتر در محور صبوره در حومه شمالی حما، که تحت اشغال تروریست های داعش است، این کامیون را متوقف و تسلیحات آن را ضبط کردند. 

این کامیون حاوی 5516 گلوله ضد هوایی 23 میلیمتری، 111.780 گلوله "pkc" و چندین آر.پی.جی بوده است.