«ابراهیم البحرانی»، معارض بحرینی با بیان اینکه  ناکامی حکومت بحرین در ربودن جوانان انقلابی، روح مقاومت را در این کشور پابرجا نگاه داشته، گفت: امروز ملت بحرین به دوست و دشمن ثابت کرده که ارکان رژیم آل خلیفه از خانه عنکبوت هم سست تر است.

البحرانی گفت: حرکت شجاعانه و پر افتخار قهرمانان مقاومت در آزادی جوانان آزادی خواه بحرین از زندان مرکزی جو یک بار دیگر اعتبار رژیم آل خلیفه را در هم شکسته و بینی آن را به خاک مالید.

وی ادامه داد: هنگامی که مصالح ما با مصلحت دین در تعارض است پس کدام یک برتری دارد، هنگامی که می خواهیم دین خدا را یاری کنیم باید مصلحت دین و یاری دین را بر مصالح و مسائل خود برتری دهیم.

معارض بحرینی دفاع از دین و آرمان های ملت بحرین را منوط به کنار گذاشتن منیت ها و حزب گرایی ها  دانست و گفت: امروز لحظه شهادت رضا الغسره، مجاهد بحرینی بدست عوامل نظام آل خلیفه برای مردم بحرین به نماد مقاومت مسلحانه تبدیل شده است.

البحرانی با تاکید بر اینکه رژیم آل خلیفه و حکومت منصور هادی در یمن به یک اندازه نامشروع هستند، گفت: هر 2 رژیم به دلیل نداشتن قدرت تصمیم گیری مستقل، مزدور عربستان هستند، آنها با بی تفاوتی به اصل حاکمیت ملی و استقلال کشورشان اشغالگران سعودی را به بحرین و یمن کشاندند.

وی با اشاره به ورود ارتش عربستان در سال 2011 به بحرین تحت پشتیبانی آمریکا و انگلیس، گفت: اشغالگران سعودی از آن زمان تاکنون با چراغ سبز رژیم آل خلیفه به ریختن خون مردم بی گناه، شکنجه، یورش به خانه ها و ارعاب شهروندان و تخریب مساجد و گرفتن رزق و روزی مردم ادامه می دهند.

فعال بحرینی با تاکید بر اینکه عربستان به موازات بحرین، حمله به یمن را نیز با پشتیبانی آمریکا و انگلیس ترتیب داد، افزود: آل سعود با موافقت منصور هادی، رئیس جمهور فراری و خائن یمن ده ها هزار یمنی را که بیش ترشان زن و کودک هستند به خاک و خون کشید.

البحرانی با بیان اینکه حکومت منصور هادی و رژیم آل خلیفه هیچ محبوبیتی نزد مردم کشورشان ندارند، گفت: آنها  با خیانت بزرگی که در حق یمنی ها و بحرینی ها مرتکب شدند مشروعیت قانونی و مقبولیت خود نزد ملت هایشان را از دست دادند.

معارض بحرینی تاکید کرد: جایگاه طبیعی آل خلیفه و منصور هادی در زباله دان تاریخ است تا ملت های یمن و بحرین با اراده خود سرنوشتشان را رقم بزنند.

وی ضمن تمجید مقامت ملت های بحرین و یمن در مقابله با اقدامات تروریستی رژیم آل سعود گفت: در نهایت این ملت ها هستند که پیروز می شوند .