غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت و عضو هیأت رئیسه فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی فارس، اظهار داشت: نشست بعدی فراکسیون مسقلان ولایی مجلس یکشنبه هفته آینده (22 اسفندماه 95) با حضور زهرا احمدی‌پور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اعضا برگزار می‌شود.

وی درباره محور مورد بحث نشست مذکور،‌ افزود: با توجه به در پیش‌رو بودن ایام نوروز،‌ از سازمان میراث فرهنگی می‌خواهیم که پاسخ دهد برای افزایش گردشگری و توریست و همچنین توسعه صنعت گردشگری چه تمهیداتی اندیشیده شده است.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: همچنین میراث فرهنگی باید پاسخگو باشد که برای ایام حسنه نوروز و سال جدید به چه میزان توانستند مناطق گردشگری و اماکن توریستی را به مردم معرفی کنند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی بر همین اساس اضافه کرد: مهمان روز یکشنبه فراکسیون مستقلان در رابطه با برنامه‌های پیش‌رو در راستای کاهش تصادفات، افزایش رفاه مسافران و اقامتگاه‌های نوروزی و بین‌راهی توضیحاتی ارائه خواهد کرد.

وی بر همین اساس اضافه کرد: همواره سعی بر این است که مردم از سفرهای خارجی پرهیز کرده و از ظرفیتهای گردشگری و توریسیتی داخل کشور بهره ببرند و در این راستا و برای تسهیل گردشگری یکشنبه در نشست فراکسیون به این مسئله پرداخته می‌شود.