به گزارش پارس ، مشرق به نقل از« شیعه نیوز» ، تصاویر زیر از صفحه فیس بوک یکی از عناصر وهابی گروهک تروریستی موسوم به" ارتش آزاد سوریه" گرفته شده که هفته گذشته، اقدام به نبش قبر صحابی جلیل القدر پیامبر (صلی الله علیه واله) و امیرالمؤمنین علی (سلام الله علیها) و حسنین (علیهم السلام) ، " حُجر بن عَدی الکِندی" کردند.

در این تصاویر، نباشان این گروهک تروریستی با افتخار تمام مقابل دوربین تلفن همراه یکی دیگر از دوستان خود، ژست گرفته و از اقدام شنیع خود، عکس گرفته اند.

این تروریست عضو گروهک ارتش آزاد، در توضیح تصاویری که در فیسبوک خود منتشر کرده، با کمال وقاحت، این گونه نوشته است: « ببین شیعیان چه حالی دارند وقتی می بینند که چه بلایی بر سر قبور روافض آنها آورده ایم اما نمی دانند که بزودی همین کار را با بقیه قبور آنان هم خواهیم کرد و بزودی سراغ قبر سیده زینب و رقیه هم می رویم و پیکر آنان را هم از خاک بیرون می کشیم و سرهای بت های آنان را خرد می کنیم و از بین می بریم. »

وی در زیرنویس عکس دیگر هم می نویسد: « ما تا کنون از دفاع از عایشه هم واهمه داشتیم اما این روزها به قدری مقتدر شده ایم که مزارهای شان را هم نابود می کنیم و قبور طواغیت آنان را ویران می کنیم و می بینید که هیچ اتفاقی هم برای مان نیفتاده است. »

این تروریست سلفی در توضیح عکس سوم هم نوشته است: اینجا [حرم حجر بن عدی] ، مکانی شده بود برای شیعیان که به اینجا می آمدند و به سر و سینه خود می زدند و از صاحب این قبر، بیش از خداوند پروا داشتند و به جای خدا، او را عبادت می کردند. روافض! بدانید که ‫نوادگان عُمَر آمده اند. »