سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح دو فوریتی پیشنهادی فراکسیون امید با عنوان تامین امنیت برگزاری مراسم رسمی، عرفی و معمولی، اظهار داشت: این طرح خلاف اصل آزادی بیان و شعارهایی است که تدوین‌کنندگان آن مطرح می‌کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه امسال سال پایانی ریاست‌جمهوری است و در آستانه انتخابات سال 96 قرار داریم، مقامات دولتی در هر همایش، سخنرانی و جلسه که حضور می‌یابند با پرسش‌هایی از سوی مردم درباره عملکردشان مواجه می‌شوند.

نماینده مردم ورامین در مجلس خاطرنشان کرد: مقامات دولتی در سال پایانی دولت باید پاسخگوی سوالات، وعده‌های داده شده و مطالبات مردم باشند.

نقوی‌حسینی با اشاره به پیشنهاد طرح دو فوریتی فراکسیون امید مبنی بر تامین امنیت مراسم‌ها و سخنرانی‌ها، گفت: هدف طراحان این طرح، حفظ نظم در همایش‌ها و جلسات نیست، بلکه آنها دنبال این هستند که کسی از دولت سؤالی مطرح نکند.

وی افزود:  قرار است با تصویب این طرح، دولت در برابر هرگونه پرسش و نقد با ابزار سرکوب و بازداشت و حبس ایستادگی کند.

نماینده مردم ورامین در مجلس با بیان اینکه مسئولان باید پاسخگوی مردم باشند، تاکید کرد: پرسش‌گری از حقوق اولیه مردم است، لذا نمی‌توان به مردم گفت که سؤال نپرسید. نمایندگان، وکلای ملت هستند و از مطالبات مردم دفاع می‌کنند و بعید است که نمایندگان به چنین طرحی رای دهند.